Jer der lever i forhold uden at være gift...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2009

Diana...

Jeg elsker min dejlige kæreste og vi skal have en lille dreng sammen her inden for en måned Vi er ikke gift vi har snakket om det min ikke for at sikre hinanden for det gør vi alligevel når baby er fød, men jeg har altid gerne ville giftes en lille prinsesse drøm ha ha og den synes min dejlige kæreste jeg skal have opfyldt griner, men det ligge så lang fra os lige nu så lad os se om det overhoved sker. Jeg ville ikke elske min kæreste højre af at vi blev gift så ser ikke det er nødvendigt lige nu, og hvis jeg skal giftes skal det være som jeg ønsker det og det bliver dyrt hi hi så det må vente da jeg har en MILLION andre ting jeg vil bruge penge på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

DK

Det eneste vi "mangler" er et stykke parpir hvor jeg giver ham ret til at tage visse beslutninger. Ikke at det vil hjælpe ret meget, for dem har jeg allerede taget - og omvendt.

Uhh lige der har du ikke helt ret. Hvis man er gift er man bedre sikret mod "uhensigtsmæssige" beslutninger som ægtefællen træffer.

F.eks. hvis i som ægtepar bor i din mands hus, kan han ikke sælge sit hus før du som ægtefælle også har skrevet under på papirerne. Han kan f.eks. heller ikke selv bestemme hvem der skal arve hans ting, hvis det er nogen du har brugt! Så har du udtagelsesret i boet!

KH Ditte
(der har været gift, og aldrig gider det igen... medmindre for at være ægte kapitalist og blive det for at få skattefordele!!!)

Anmeld

29. januar 2009

SaNiNa

Jeg har ikke behov for at blive gift da jeg elsker kæresten lige så meget om vi er gift eller ikke gift... hvis vi bliver gift så er det for vores barns skyld og ikke vores eget...

Vi vil jo ikke leve på en anden måde fordi vi er blevet gift...

Sanne

Anmeld

29. januar 2009

mette moren

jeg har ikk lyst til at blive gift.. syntes det er lidt noget pjat! tror ikk på det med (til døden os skiller..) og ser det at have børn sammen, som noget meget støre end en ring.. vi har skabt liv sammen kan noget være støre

Anmeld

29. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
DK skriver:

Uhh lige der har du ikke helt ret. Hvis man er gift er man bedre sikret mod "uhensigtsmæssige" beslutninger som ægtefællen træffer.

F.eks. hvis i som ægtepar bor i din mands hus, kan han ikke sælge sit hus før du som ægtefælle også har skrevet under på papirerne. Han kan f.eks. heller ikke selv bestemme hvem der skal arve hans ting, hvis det er nogen du har brugt! Så har du udtagelsesret i boet!

KH Ditte
(der har været gift, og aldrig gider det igen... medmindre for at være ægte kapitalist og blive det for at få skattefordele!!!)

Vi ejer ikke noget som helst andet end bilen og det er hans - både mht lån og udgifter. Vi har ikke fælles økonomi, så der kommer vi heller ikke i klemme. Og skulle han (banke under bordet) dø før tid, ja så kan jeg blive i vores lejelighed i 2 år.

Anmeld

29. januar 2009

Fam. Madsen

jeg vil tillade mig og svare selvom at jeg er gift... jeg har dog "kun" være gift med min mand i knap 5mdr. men vi er ikke bleven gift for at fortælle andre at vi elsker hinanden.. men fordi at vi begge ønsket og blive gift med hinanden også for at skire hinanden hvis der skulle ske den ene part noget...

men nej vores forhold har ikke ændret sig for vi elsker hinanden lige så meget som inden vi blev gift...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.