Kløende hovedbund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Hvor fåes den henne? Hvordan ser den ud? 

Jeg prøver lige tage et billede af vores, aksel ved hvor den købes, så det finder jeg også lige ud af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Jeg prøver lige tage et billede af vores, aksel ved hvor den købes, så det finder jeg også lige ud af 

Anmeld

4. oktober 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Den ser sådan her ud, den hedder "Prøkkel" Og kan købes på 

www.prokkel.dk - men jeg vil tro du også kan købe den billigere, aner bare ikke lige hvor 

Det her skriver de om den:

PRØKKEL® original er et massageprodukt, der helt uden elektroniske hjælpemidler, giver en nænsom men samtidig dybdegående hovedbundsmassage. Den er let at anvende og tilpasser sig til alle hoved- og hårtyper. 

ANVENDELSE 
Udover at PRØKKEL® Original giver behagelig massage, har den også flere positive sidevirkninger. Den hjælper med at fjerne spændinger i hovedet, nakken og ryggen, nedsætte stressniveauet, lindre hovedpine og migræne og virker desuden beroligende. 

LOGISK VIRKNING 
Årsagen til at hovedbundsmassage virker mod spændinger, hovedpine mm., er fordi at PRØKKEL® Original, med sine 10 stålfingre, påvirker nervebanerne. I denne proces udløses kroppens egen smertestillende stof endorfiner, som er det samme vi oplever, når vi er glade, griner, er fysisk aktive, opnår succes af en art mm. Derfor føles det så behageligt samtidig med at det lindrer. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Den ser sådan her ud, den hedder "Prøkkel" Og kan købes på 

www.prokkel.dk - men jeg vil tro du også kan købe den billigere, aner bare ikke lige hvor 

Det her skriver de om den:

PRØKKEL® original er et massageprodukt, der helt uden elektroniske hjælpemidler, giver en nænsom men samtidig dybdegående hovedbundsmassage. Den er let at anvende og tilpasser sig til alle hoved- og hårtyper. 

ANVENDELSE 
Udover at PRØKKEL® Original giver behagelig massage, har den også flere positive sidevirkninger. Den hjælper med at fjerne spændinger i hovedet, nakken og ryggen, nedsætte stressniveauet, lindre hovedpine og migræne og virker desuden beroligende. 

LOGISK VIRKNING 
Årsagen til at hovedbundsmassage virker mod spændinger, hovedpine mm., er fordi at PRØKKEL® Original, med sine 10 stålfingre, påvirker nervebanerne. I denne proces udløses kroppens egen smertestillende stof endorfiner, som er det samme vi oplever, når vi er glade, griner, er fysisk aktive, opnår succes af en art mm. Derfor føles det så behageligt samtidig med at det lindrer. 

Tusind tak... det vil jeg da lige kigge nærmere på... 

Anmeld

4. oktober 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Tusind tak... det vil jeg da lige kigge nærmere på... 

Vi bruger den ofte her hjemme, der er ikke noget bedre end når Aksel vil køre den i mit hår  Jeg bruger den også på Silas, han slapper fuldstændig af efter kort tid.

Jeg mener Aksel sagde de havde den i Tiger på et tidspunkt, men de skifter jo ofte deres varer ud, men måske var det værd at se om de har én? 

Anmeld

4. oktober 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Vi bruger den ofte her hjemme, der er ikke noget bedre end når Aksel vil køre den i mit hår  Jeg bruger den også på Silas, han slapper fuldstændig af efter kort tid.

Jeg mener Aksel sagde de havde den i Tiger på et tidspunkt, men de skifter jo ofte deres varer ud, men måske var det værd at se om de har én? 

dejligt at høre... Vil helt klart anskaffe mig sådan en... Vil da lige tjekke nettet ud også og se om der skulle ske og være en billig... 

Ja Tiger kunne jo sikkert godt have den - men de skifter deres vare ud hele tiden synes jeg... 

Anmeld

4. oktober 2011

Maja88

har hørt noget om det kan være kalk mangel

Anmeld

4. oktober 2011

Mira0911

Maja88 skriver:

har hørt noget om det kan være kalk mangel

Okey... Det har jeg så aldrig hørt om... 

Anmeld

25. november 2011

Simon's moar <3

Den der til hovedbunden, har jeg købt i JYSK til omkring 10-20 kr. Føtex har den også nogle gange, til omkring samme pris.. Og de virker sku fint herhjemme, ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.