Den lykkelige skriver:
Ja det kan jeg godt forstå.. Amning var heller ikke mig!
Ja indtil hun blev 6 måneder kogte vi vandet, stilte det på køl og når hun så blev sulten varmede vi det i mikro, også MME i..
Vi lavede 120 ml i alle flasker og lavede så bare ekstra hvis hun var mere sulten.. men vores har altid kun spist ca 100-120 pr måltid undtagen om natten..
Min SP sagde til mig på et tidspunkt at vi til natten godt kunne blande MME i det kolde vand også varme det i mikroen fordi hun kunne se vi boede fint og virkede rent og ordentlig.. men har vi aldrig gjort.. for synes ikke det tager længere tid lige at blande det i..
I starten tænkte jeg bare shit hvad så om natten når hun er sulten.. (vi sover på 1. sal) så skal jeg løbe ned og gøre alt det også op igen.. Men er intet problem og tager ingen tid.. 
Jeg har det også helt fint med min beslutning og kæresten har også sagt god for den. Men kan sgu godt blive irriteret når nogle kvinder nærmest bliver fornærmede over det.
Hvorfor skal det koges hvis det alligevel stilles på køl?
MME er modermælkserstatning, ikk? 
Jeg har jo kun erfaring fra min niece - der kan jeg huske at vi varmede det i mikroen og så pulver i... Kan ikke huske at vi kogte det, men det kan godt være at vi gjorde i starten 
Men det med at gøre flaskerne klar, vil jeg helt sikkert benytte mig af - specielt om natten! 
Anmeld