Sutteflasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Den lykkelige

Ditte_Marie skriver:

Jeg tror at jeg har bestemt mig for at vi bare køber en del af dem med 260ml

Men jeg kan også bedst lide at have rigeligt  og så de bare kan stå klar i køleskabet.

Ja lige præcis..
Nu det ikke såååå vigtig.. men da hun var mindre skulle hun bare mad når hun skulle  Så var det rart der var kogt vand i flaskerne..
Vælger du amning fra fra start?? Hvis det ok jeg spørger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

lilledittemor

132319 skriver:

Jeg vil sige at I ikke kan beslutte hvilken flaske baby skal bruge, det beslutter baby helt selv, ligesom med sutter

Kamille var/er ikke flaskebarn men hun har fået flaske i ny og næ samt vælling og jeg var igennem fire forskellige typer, før jeg fandt den hun ville have.

Det samme med sutten, vi startede med Hevea men hun fortrak Mam

Det var der også en anden som skrev - og det har jeg slet ikke tænkt over må jeg indrømme

Men det er underligt som de kan foretrække én frem for en anden.. forstår ikke helt hvorfor

Anmeld

3. oktober 2011

lilledittemor

DAs mor skriver:

Vil sige en sterilisator er GULD værd med et flaskebarn

Godt at vi har købt en så  Tak.

Anmeld

3. oktober 2011

Hailiesmom11

Ditte_Marie skriver:

Okay (: jeg har ikke rigtig styr på hvor meget de spiser

Okay - suttede hun luften ud, så sutten blev helt flad? og så skiftede du?

Tusind tak

Ja det var lige det hun gjorde og hun er begyndt på det igen.. så nu skal jeg nok snart op i en str 3.

Du skal ikke lave alt for meget i starten da deres maver ikke er så store så de spiser små måltider mange gange om dagen

Anmeld

3. oktober 2011

lilledittemor

Mira0911 skriver:

Jeg har et flaskebarn og jeg har 8 flasker - det er nok her til min datter... 

Mht. til flasker, så tror jeg bestemt det er lige meget om det er de små eller store flasker man bruger, det er hvad man nu selv synes er bedst... 

325ml det tror jeg ikke et barn spiser på et måltid... Det er meget.. Måske jeg tager fejl? Min ældste datter kom slet ikke op på 325ml på et måltid.. 

Selvfølgelig er det hvad man selv synes er bedst - men jeg ved heller ikke helt hvordan sådan nogle spiser  Det var også derfor jeg spurgte om det overhovedet kunne betale sig med de små eller helt store

Men jeg synes også at dem på 3XXml lyder af meget

Anmeld

3. oktober 2011

LinLin

Det var der også en anden som skrev - og det har jeg slet ikke tænkt over må jeg indrømme

Men det er underligt som de kan foretrække én frem for en anden.. forstår ikke helt hvorfor

Mine drenge har været fuldstændigt ligeglade med hvilken slags sut de fik; Adam har haft både runde, anatomiske og symmetriske! - og hans mor synes de symmetriske var pænest så dem blev det! (når nu knægten var ligeglad

Anmeld

3. oktober 2011

lilledittemor

Den lykkelige skriver:

Ja lige præcis..
Nu det ikke såååå vigtig.. men da hun var mindre skulle hun bare mad når hun skulle  Så var det rart der var kogt vand i flaskerne..
Vælger du amning fra fra start?? Hvis det ok jeg spørger?

Ja, så de ikke skriger på mad mere end højest nødvendigt. Det er synd synes jeg.

Men koger i vandet - stiller det i køleskabet - og så varmer det op igen når hun skal spise, eller hvordan?  Jeg ved ikke helt hvordan "reglerne" er omkring den slags.

Selvfølgelig må du spørge  jeg har ikke valgt amning helt fra, vil gerne prøve det og give hende råmælken, eller hvad det hedder. Men jeg er ret sikker på at det ikke er noget for mig. Men jeg giver det et forsøg og vender hende så til flasken..

Anmeld

3. oktober 2011

132319

Ditte_Marie skriver:

Noget med måden de sutter på, tror jeg

Hjalte var også ligeglad men dét var Kamille som sagt bestemt ikke

Håber jeres trunte er lidt mindre stædig

Anmeld

3. oktober 2011

lilledittemor

Wulffi89 skriver:

Ja det var lige det hun gjorde og hun er begyndt på det igen.. så nu skal jeg nok snart op i en str 3.

Du skal ikke lave alt for meget i starten da deres maver ikke er så store så de spiser små måltider mange gange om dagen

Okay - så ved jeg det  Tak for svar.

Men stopper de ikke oftest selv med at spise når de er mætte?

Anmeld

3. oktober 2011

lilledittemor

DAs mor skriver:

Mine drenge har været fuldstændigt ligeglade med hvilken slags sut de fik; Adam har haft både runde, anatomiske og symmetriske! - og hans mor synes de symmetriske var pænest så dem blev det! (når nu knægten var ligeglad

Jeg håber også at min datter biver ligeglad med hvilken sut det er. Jeg synes at de anatomiske er pænest - så det er dem vi har købt  Men jeg tænker om man ikke bare skal blive ved med kun at tilbyde dem én slags, og så tager de den på et tidspunkt eller bare ikke gider sut.

Jeg ved det ikke.. Jeg har jo ikke prøvet det før  Hvorfor er der også så mange forskellige - det forstår jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.