Ditte_Marie skriver:
Hvor gammel er din datter nu?
Jeg havde nemlig "problemet" med min niece at hun blev vanvittig hidsig hvis man skulle til at lave en ny flaske midt i det hele - det synes jeg var synd. Fordi de små var der ikke nok i.
Man kan selvfølgelig godt købe hen ad vejen - jeg kan bare godt lide at have tingene på plads og klar til brug
Så jeg skal have ALT. Selvom man j oikke kender hendes behov før hun er her..
Og hvis vi alligevel køber flasker, så kan vi vel ligeså godt købe de store i stedet for at fortryde.. Selvom de små er nu fine 
Hvordan har i haft gjort det med sutterne til flaskerne? Har i skiftet dem ud efterhånden? - for der er jo en del forskellige 
Altså du kan ligeså godt købe de store ja.. vi fik 4 af dem vi har og jeg huskede forkert vi har kun 6
så vi købte kun 2 selv og jeg har været super glad for dem, det første stykke tid spiste hun kun 70-100 ml pr måltid så der var ingen grund til de store.
Min datter er 4 mdr her d. 10. og hun er allerede begyndt at få grød/mos...
Jamen hvis din datter bliver flaskebarn så kan du mærke på hende hvornår hun ikke mener det går hurtigt nok, jeg skiftede sutter før der stod på sutterne, og så begyndte hun at sutte luften helt ud af dem
håber det hjalp ellers spørger du bare
Anmeld