Min pige som bliver 4 lige om lidt, vil bare ikke af med hendes sut :-(
Og jeg har haft det okay med at hun har haft den indtil nu, men synes nu det er ved at værre på tide den skal væk.
Har snakket med hende i et godt stykke tid men hun NÆGTER!
For at give et billede af hvem min datter er, så er hun en glad og dejlig pige. Rigtig social og en god kammeret (siger børnehaven også). Men samtidig MEGET STÆDIG og MEGET temperamentsfuld.
Prøvede igår at sige at nu var det slut med sutten (havde en god mulighed)... Hun var med på det lige indtil hun skulle sove selvfølgelig..
og hun græd og græd og græd og græd og græd... (og det gjorde så ondt på mig...) Og hun græd mere og mere.... imens jeg sad med hende og holdte om og trøstede....
Til sidst blev det faktisk så slemt at hun ikke kunne få vejret og ikke kunne få sig selv til at stoppe. (hun sagde også selv hun ikk kunne få vejret)
Så gav hende sutten
Og alt blev godt lige så stille....
Åha... synes bare det er svært... for synes det lidt er et tegn på at hun ikke er klar...
Synes bare det er så svært, for får så mange kommentere om at hun stadig bruger sut... og det gør Lærke faktisk også selv :-( Så støtter jeg dog Lærke og siger noget, for det skal hun ikke stå til rede for....
Hmm... vil nok bare gerne have nogle gode råd..... på en god måde!
Anmeld