hej min søn har gået i denne vuggestue i snart i 2 mdr ..
De bliver ved med at fyre folk for at spare ..
I hans stue er der nu 17 børn og 4 voksne .. synes det er alt for lidt ... de har ikke tid til noget som helst
Sidst sagde pædagogen at min søn sov i 10 min kun da hun ikke havde tid til at vugge ham igen og måtte tage ham op for hun havde 4 andre børn i stuen hun sku tage sig af..

Sidst min mand hentede ham sad han i højstolen og hans madpakke lå foran ham .. der var ingen børn i stuen, de vaar ude men min søn skreg og græd endda hulkede og en pædagog var i stuen med ham , hun havde travlt med noget andet. hun ku i det mindste trøste min 10 mdr søn.
En af pædagogen sagde endda til mig at min søn ligger aldrig stille når de skifter hans ble så hun har fundet en god metode, hun holder ham meget stramt... det gør da ondt på ham.
De har også sagt til forældrene derover at npr vi giver dem frugt i madpakke skal vi skære det ud for dem, da de ikke har tid derover selv.
Jeg har vildt meget lyst til at skifte vugggestue ... men er det sådan alle steder eller hvordan?
Har brug for hjælp... hvis vi skifterr vuggestue , skal han så igennem det igen, hvor han bliver ked af det og skal lærer de voksne at kende igen
Anmeld