Brevet ! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

kunne det ikke være hendes kæreste der havde sendt det ?

Min mand var mig utro med en eks, der tog jeg alt hvad hun havde sendt til min mand, og vidre sendte til hendes mand,så han kunne se hvad de havde haft gang i. Han smed hende ud afderes nyindkøbte hus og købte hendes halvdel. 

Rettelse min EKS mand

Ved ikke om et er hendes kæreste .. Jeg har ingen idé om det overhoved .. Men hvis det ikke er, så ja, burde han få det afvide..

Stærkt gået af dig,  .. Men tror jeg også atj eg gør, altså sender det til ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Loan

Hvis jeg var dig ville jeg sende brevet videre til hendes forlovede, og skrive et lille brev og vedlægge hvor du forklare din historie, sådan han ikke står og ligner et spørgsmåltegn og ikke ved om det er en dårlig joke, såfremt han ikke selv har modtaget noget. Jeg ville hvertfald synes det var noget mærkeligt noget, hvis jeg ikke fik en lille forklaring og måske en person jeg kunne kontakte.

Når det er sagt synes jeg ikke du skal samle på ham, for tror at jalouxsien vil æde dig op, har selv været der og det er simpelthen ikke lykken at hver gang han får en besked og man ser et smøret smil eller anden glædelig reaktion man så tænker: Hvem er det nu? Man bliver så paranoid til sidst.

Stor stor stor  til dig, det skal du have. Håber det vil løse sig alt sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.