Brevet ! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.235 visninger
31 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Står og er blank, jeg aner ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutte .
Har oplevet det mest fuck'd up ting ever, tror jeg ! .
Here it goes ..

Kæresten og jeg gik fra hinanden pga alt for mange løgne, andre dating sider osv. Men vi har hygget og ses den tid vi har været fra hinanden og venter nu vores føreste
barn sammen (22+4), så vi er sammen igen og bor sammen ..Men han har så været vidt omkring alle unge pige,
(Er selv 20) .. Men ja, vi bor jo i en lille by, hvor rygterne starter, inden der overhovedet er sket noget (skal forståes rigtig)..
Men får så at vide at han har noget meget seriøst med en pige som er FORLOVET på 4 år...
Så vidste ikke helt om jeg skulle tro på det, for ligner ikke ham at gå efter sådan nogle.
Han nægtede så alt og det samme gjorde hun til en af hendes veninder (som også er min veninde).

I morges tjekkede jeg posten, der finder jeg så et brev hvor der står mig navn på, åbner den self og deri ligger så ALT det de har skrevet sammen om på facebook, (indbakke).
kæresten er self ikke hjemme da han hjælper en med at flytte, så står ligesom og aner ikke hvordan jeg skal reagere. Finder så ud af at det her er længere tilbage,
ikke bare den tid jeg har troedet det, men helt tilbage fra starten af vores forhold og lidt frem.

Her er lidt af det der står.
Han er Y og hun er X ..

Y: ked af du tog afsted, men er endnu mere ked af du viste mig at alt hvad jeg kæmpede for ikke var godt nok.
Hvis jeg bare kunne sove igen, har brug for at vie om det var alt vi to havde eller kunne ha sammen, håber at få svar. Miss you. Kys.

X: Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive til dig søde. Sidder og er snot forvirret. Og troede faktisk ikke du ville mere. Troede egentlig bare du var llidt nysgerrig.
MEN DET HER SKAL BLIVE MELLEM DIG OG MIG, OKAY?  Lov mig det? kan du ikke ringe engang i aften ?

X: Tak for igår, men det dummeste var nok at jeg tog den bikini top af, den fik du alt alt for hurtigt øje på . Film i morgen ?

Y: Ja det kan vi godt, hvornår kommer du ?.

X: er på vej nu , ses om lidt.

X: Har du forresten hørt mere ang det rygte omkring os to ?

Y: nej.

X: okay, men snakkede du ikke om at det måske kunne komme fra hende der ......... , der måske har set noget?

Y: Jo.

X: hun kiggede meget meget underligt på mig da jeg mødte hende i bilka, så kunne godt forstille mig det var hende der havde været ude og sige noget.

Y: Sikkert, hun skal bare holde det for sig selv.

X: ja, tror du hun gør det ?

Y: Ja, tror ikke der kommer mere i det nu.

X: det var godt, men er sq egentlig ikke så nervøs for det. Tror ikke der er nogen der vil tro på at vi har vært sammen.

Y: hvorfor ikke det ?

X: Fordi jeg har kæreste på og du er vild med en anden pige, så hvorfor skulle folk tro det ?

Y: ja okay, på den måde..

Jeg er fuldstændig TUDEFÆRDIG og aner ikke hvad jeg skal stille op, vi var ude og ikgge på lejlighed i går og den skal vi ha, og nu kommer det her lort frem.
Jeg er i chok, virkelig, føler mig så naiv over at ha taget han tilbage, føler mig RØVRENDT på det groveste !!!!

Og hvem fanden er det der har sendt mig det forbannede brev, hvem har adgang til dem ?? Altså de ligger jo på hans fb og på hendes, de kan sku da ikke ligge andre steder fra ??? ?

De her breve er fra 4 måneder, altså alt hvad de har skrevet om inde på FB . ink. mens vi har været sammen ..

Undskylder hvis det blev lidt langt og hvis der overhoved ingen sammenhæng er i det lige pt, men ja, kan ikke få ordene i mit hoved ned på tastaturet .. Er så gal/ked/såret/ føler mig taget forgivet ...

Hjælp piger !!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

baby012

uha den er grim  
- jeg syns at du skal give spørge ham når han kommer hjem, om der er elelr har været noget imellem dem, hvis han så siger nej, skal du give ham brevet og så se hans reaktion, benægter han stadig, så det UD .

men kan du få en god snak med ham om det, og kan i finde en eller enden form for kompromis, så syns jeg i skal gøre det ..

men kan du blive ved med at være sammen med en der har løjet så meget? der er jo intet der tyder på at han er villig til at ændre sig.

Anmeld

1. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

ville ikke gå uden at give dig et kæmpe   

Anmeld

1. oktober 2011

MorDk

Han er da den største klaphat!!! Ud med ham! Du kan jo ikke stole en skid på ham! Jeg ved det er svært og det er en lortesituation! MEN du skal IKKE spilde dit liv på sådan et fjols!

Anmeld

1. oktober 2011

twinny

MorDk skriver:

Han er da den største klaphat!!! Ud med ham! Du kan jo ikke stole en skid på ham! Jeg ved det er svært og det er en lortesituation! MEN du skal IKKE spilde dit liv på sådan et fjols!

Så enig....

Du fortjener bedre...

Anmeld

1. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Står og er blank, jeg aner ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutte .
Har oplevet det mest fuck'd up ting ever, tror jeg ! .
Here it goes ..

Kæresten og jeg gik fra hinanden pga alt for mange løgne, andre dating sider osv. Men vi har hygget og ses den tid vi har været fra hinanden og venter nu vores føreste
barn sammen (22+4), så vi er sammen igen og bor sammen ..Men han har så været vidt omkring alle unge pige,
(Er selv 20) .. Men ja, vi bor jo i en lille by, hvor rygterne starter, inden der overhovedet er sket noget (skal forståes rigtig)..
Men får så at vide at han har noget meget seriøst med en pige som er FORLOVET på 4 år...
Så vidste ikke helt om jeg skulle tro på det, for ligner ikke ham at gå efter sådan nogle.
Han nægtede så alt og det samme gjorde hun til en af hendes veninder (som også er min veninde).

I morges tjekkede jeg posten, der finder jeg så et brev hvor der står mig navn på, åbner den self og deri ligger så ALT det de har skrevet sammen om på facebook, (indbakke).
kæresten er self ikke hjemme da han hjælper en med at flytte, så står ligesom og aner ikke hvordan jeg skal reagere. Finder så ud af at det her er længere tilbage,
ikke bare den tid jeg har troedet det, men helt tilbage fra starten af vores forhold og lidt frem.

Her er lidt af det der står.
Han er Y og hun er X ..

Y: ked af du tog afsted, men er endnu mere ked af du viste mig at alt hvad jeg kæmpede for ikke var godt nok.
Hvis jeg bare kunne sove igen, har brug for at vie om det var alt vi to havde eller kunne ha sammen, håber at få svar. Miss you. Kys.

X: Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive til dig søde. Sidder og er snot forvirret. Og troede faktisk ikke du ville mere. Troede egentlig bare du var llidt nysgerrig.
MEN DET HER SKAL BLIVE MELLEM DIG OG MIG, OKAY?  Lov mig det? kan du ikke ringe engang i aften ?

X: Tak for igår, men det dummeste var nok at jeg tog den bikini top af, den fik du alt alt for hurtigt øje på . Film i morgen ?

Y: Ja det kan vi godt, hvornår kommer du ?.

X: er på vej nu , ses om lidt.

X: Har du forresten hørt mere ang det rygte omkring os to ?

Y: nej.

X: okay, men snakkede du ikke om at det måske kunne komme fra hende der ......... , der måske har set noget?

Y: Jo.

X: hun kiggede meget meget underligt på mig da jeg mødte hende i bilka, så kunne godt forstille mig det var hende der havde været ude og sige noget.

Y: Sikkert, hun skal bare holde det for sig selv.

X: ja, tror du hun gør det ?

Y: Ja, tror ikke der kommer mere i det nu.

X: det var godt, men er sq egentlig ikke så nervøs for det. Tror ikke der er nogen der vil tro på at vi har vært sammen.

Y: hvorfor ikke det ?

X: Fordi jeg har kæreste på og du er vild med en anden pige, så hvorfor skulle folk tro det ?

Y: ja okay, på den måde..

Jeg er fuldstændig TUDEFÆRDIG og aner ikke hvad jeg skal stille op, vi var ude og ikgge på lejlighed i går og den skal vi ha, og nu kommer det her lort frem.
Jeg er i chok, virkelig, føler mig så naiv over at ha taget han tilbage, føler mig RØVRENDT på det groveste !!!!

Og hvem fanden er det der har sendt mig det forbannede brev, hvem har adgang til dem ?? Altså de ligger jo på hans fb og på hendes, de kan sku da ikke ligge andre steder fra ??? ?

De her breve er fra 4 måneder, altså alt hvad de har skrevet om inde på FB . ink. mens vi har været sammen ..

Undskylder hvis det blev lidt langt og hvis der overhoved ingen sammenhæng er i det lige pt, men ja, kan ikke få ordene i mit hoved ned på tastaturet .. Er så gal/ked/såret/ føler mig taget forgivet ...

Hjælp piger !!!!!!!!!!!!!!!

Ja, jeg må altså også sige at han skal ud.

Det virker ikke som om han vil ændre sig, og nu skal du også tænke på at det ikke kun er dig det går ud over, men også jeres barn, du har et meget større ansvar nu! Husk det!

Jeg ved godt det er hårdt og at der er meget at tænke over, du elsker ham jo. Me på den anden side så ved han også godt, at han kan blive ved med at være en idiot fordi du ikke går fra ham. Han kan love og love, men han vil blive ved og ved fordi du vil alligevel står ret derhjemme, så han har intet at frygte. -Det kan godt være at i gik fra hinanden, men i er jo sammen igen nu, så det har jo ikke være konsekvent nok til at han vil ændre sig.

Tror virkelig at dit valg står imellem at blive ved ham imens han fortsætter hans dobbeltliv og så at du skal være alene mor.

Du skal lige have en krammer med på vejen  hvor er det dog synd for dig  Håber du vælger det rigtige...

Anmeld

1. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Baby-støv skriver:

Så enig....

Du fortjener bedre...

Enig..

'er til dig

Anmeld

1. oktober 2011

JJH

Hmm. Jeg ville nok konfrontere ham med det og nægter han, så skal han give dig adgang til facebook så du kan tjekke om det er rigtigt. Desværre kan nogle kvinder ikke styre deres jalouxi og vil gøre alt for at ødelægge det for lykkelige par.

Syntes det lyder meget mærkeligt hvis ingen af parterne vil have det frem at du så får et brev med deres private samtaler. Det burde ikke være rigtigt.

Stort Knus til dig! Har han gjort det skal han ud!

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

uha den er grim  
- jeg syns at du skal give spørge ham når han kommer hjem, om der er elelr har været noget imellem dem, hvis han så siger nej, skal du give ham brevet og så se hans reaktion, benægter han stadig, så det UD .

men kan du få en god snak med ham om det, og kan i finde en eller enden form for kompromis, så syns jeg i skal gøre det ..

men kan du blive ved med at være sammen med en der har løjet så meget? der er jo intet der tyder på at han er villig til at ændre sig.

Jaa, den var virkelig grim og troede nu heller ikke at nogen ville gøre sådan noget.. Er da glad for det, men på den anden side, syntes jeg godt jeg kunne ha undværet det brev..

Jamen, han er ikke en af dem der plejer at lyve, altså virkelig, når han siger noget, så er det for det meste sandt, han har altid fortalt mig sandheden osv.. Eller næsten da, og spørger du hans venner, så kan man stole på han 100% . Han er der altid. Men ja, derfor jeg syntes at det er mærkligt og også derfor jeg tog han tilbage.. For kunne jo være han bare lige have dummet sig denne ene gang ..

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

ville ikke gå uden at give dig et kæmpe   

Mange tak, i need it !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.