Gigl skriver:

Kan det være hendes forlovede der har fundet ud af det inde på hendes facebook, og måske anonymt informeret dig?
Jeg ville nok sende kopier til hendes forlovede, hvis det altså ikke er ham.. for det er godt nok svinsk det de har gang i 
Hvis jeg var dig, og skulle såres SÅ dybt af min kæreste, så ville jeg tage mit knuste hjerte under armen, afskærme det for yderligere skrammer og så tage afsted.. Du fortjener så meget bedre. Det kan bare være lidt svært at se lige nu, fordi dit hjerte jo desværre ikke stopper med at elske ham fra det ene øjeblik til det andet, selvom han har været en lort.. men med tiden kan du se det.
Kæmpe kram 
Ved ikke om det kan være hendes kæreste der evt har sendt brevet.. Jeg aner virkelig ikke hvem det kunne være der har gjort det .. Syntes at det er noget underligt noget at gøre, men alligevel så jeg glad for at vide sandheden .. Men ved jo heller ikke om han også har modtaget brevet samtidig med mig hvis han ikke selv har sendt det..
Jaaa, jeg tror også det ender jeg at jeg sender det til hendes kæreste også, barel ige for en sikkerheds skyld, så kan han også af at vide hvordan hans kæreste er når hun drikker :/ .. Syntes jeg at han fortjener ..
Du har helt ret, men det er bare så svært
.. Hver gang jeg prøver at sige det til ham, fryser jeg, jeg går fuldstændig i stå.. Måske fordi at jeg er bange for at vælger at lyve mig op i hoved igen, så bliver jeg nød til at vise ham brevet og gå fra ham.. Men på så mange måder har han jo forandret dig og på så mange måder har han dog ikke, men han prøver. Så det også lidt svært .. men vi var jo ikke sammen da de begyndte deres affære. Men så efterfølgende .. årh det svært det her ..
Mange tak for dine ord 

Anmeld