Brevet ! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

Levi&LilysMor

Tag hen til hende og vis hende det, og så sæt tøsen på plads, det samme med din kæreste, synes simpelthen det er noget svineri, hvis hun har en forlovet synes jeg egentlig også bare du skal vise ham det så han ikke bare går og tror hun er så dejlig en tøs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Taniakb skriver:

Jeg ville sætte mig ned også spørge ham igen om de har været sammen (sige at du måske har hørt det igen), sige til ham at han skal være helt ærlig for nu har du hørt det flere gange og du kan ikke forstå hvorfor du får det afvide hvis der ikke er sket noget..

- Hvis han så stadig benægter det, så ville jeg gi ham brevet og så slutte forholdet..

Jeg kan slet ikke tolere løgn.. Man lyver bare ikke .. og slet ikke for ens bedre halvdel.. Det er jer to der er ved at starte en familie, en fremtid.. Og hvis han lyver med det, lyver han så med noget andet også ?

Det er bare ikke godt nok!

Ked af at sige det ,, men - UD med ham !!

Som man siger, kærlighed gør blind.. - Pas nu på dig selv, det er ikke kun din egen fremtid du skal tænke på mere. Det er også dit barns

Tusind tak for dit råd .

Men ja, det er jo lettere sagt end gjort, og ja, vi har lige snakket om det, altså i torsdags, mener jeg det var. Og der havde han jo rigeligt at mulighed at sige det, så fanme mærkeligt at modtage en fucking brev i ens postkasse !! :/ ..

Men, må jo også tænke på vores barns fremtid, påvirker da ligeså meget hende som mig, hvis jeg bliver hængene, og nu er min tillid til ham jo fuldstændig væk.. og det fanme svært at bygge op igen :/ ..

Huff

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Oktoberbaby11 skriver:

Tag hen til hende og vis hende det, og så sæt tøsen på plads, det samme med din kæreste, synes simpelthen det er noget svineri, hvis hun har en forlovet synes jeg egentlig også bare du skal vise ham det så han ikke bare går og tror hun er så dejlig en tøs...

Jaa nemlig, men er sku bange for at jeg kommer til at give hende nogen på hoved.. Men tro mig, har også tænkt på at snakke med hende lige så snart jeg ser hende.. Og så ja, vise hende det, og så lige sende det til hendes forlovede.. har kigget på hendes FB, og der kan jeg se hendes væg.. Og ja, hun er da meget gladfor sin forlovede, men åbenbart ikke glad nok. !!! .. årh, det raser indeni mig, samtidig med at ked af det :/ .. Totalt nitte !

Anmeld

1. oktober 2011

Taniakb

Tusind tak for dit råd .

Men ja, det er jo lettere sagt end gjort, og ja, vi har lige snakket om det, altså i torsdags, mener jeg det var. Og der havde han jo rigeligt at mulighed at sige det, så fanme mærkeligt at modtage en fucking brev i ens postkasse !! :/ ..

Men, må jo også tænke på vores barns fremtid, påvirker da ligeså meget hende som mig, hvis jeg bliver hængene, og nu er min tillid til ham jo fuldstændig væk.. og det fanme svært at bygge op igen :/ ..

Huff

Selvføgelig er det lettere sagt end gjort. Har du ik læst alle de 'nemme' indlæg .. hehe.. Vi kan jo sagtens skrive diverse ting for det er jo ikke os der står i siutationen..

Men det er bare dig der skal skal sætte sig ned og tænke tingene ordenlig igennem.. - Kan godt se at han har haft rig mulighed for at fortælle det.. Han er godt nok en idiot ( Undskyld mit sprog )..
Han har simpelthen ikke fortjent at få en chance hos dig igen..

Jeg ved ik hvilken slags person du er.. - Jeg vil kalde mig selv (I sådan en siutation ) led men selvføgelig også sårbar.. Jeg havde nok når jeg havde slugt hele epsioden lidt, nok begynde at tænke på ' Hvad med hendes forlovede' ..

Det er bare slet ikke okay hvordan de behandler jer.. Jeg synes det er SÅ for dårligt..

Men ja.. Sæt dig ned og slug hele siutationen og hvis du begynder at tænke på at blive i forholdet ( det er jo selvføgelig svært af mange grunde at smutte.. Følelserne, kigge på lejlighed, barnet osv). men .. Kan du inderst inde stole på ham?

En ting er nu, når barnet ikke er født. Men hvis du efterfølgende bliver ved med at være ulykkelig så kan barnet mærke det.. Og hvis du blev i forholdet og ikke mener at du kan stole på ham, så kommer det til at gå endnu mere ud over barnet når han/hun vender sig til at farmand er der..

Plus at det kommer til at æde dig op indenfra.. - jeg har selv været der.. jeg var så langt væk af jalousi at jeg udspionerede, tjekkede hans tlf osv.. Det tager simpelthen så meget på ens kræfter og istedet for at bruge kræfterne på noget skidt, ska du sq nyde graviditen, nyde det der venter dig istedet for at gå og ha det dårligt..

Anmeld

1. oktober 2011

JJH

Anonym skriver:

Jaa i know, men så sent som i torsdags snakkede vi om det. Så der kunne han jo ha sagt det. Men tror ikke det er en eller anden jaloux kvinde, da parpierne på det de har skrevet om vist er printet ud af en indbakke profil på Fb. Det er rimelig tydeligt at se, .. Men ved det self ikke.

Tak

Jeg syntes det lyder vildt mærkeligt. Håber du kommer godt ud af det på den anden side.

Anmeld

1. oktober 2011

DitteFisk

Kan det være hendes forlovede der har fundet ud af det inde på hendes facebook, og måske anonymt informeret dig?

Jeg ville nok sende kopier til hendes forlovede, hvis det altså ikke er ham.. for det er godt nok svinsk det de har gang i

Hvis jeg var dig, og skulle såres SÅ dybt af min kæreste, så ville jeg tage mit knuste hjerte under armen, afskærme det for yderligere skrammer og så tage afsted.. Du fortjener så meget bedre. Det kan bare være lidt svært at se lige nu, fordi dit hjerte jo desværre ikke stopper med at elske ham fra det ene øjeblik til det andet, selvom han har været en lort.. men med tiden kan du se det.

Kæmpe kram

Anmeld

2. oktober 2011

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Jaa nemlig, men er sku bange for at jeg kommer til at give hende nogen på hoved.. Men tro mig, har også tænkt på at snakke med hende lige så snart jeg ser hende.. Og så ja, vise hende det, og så lige sende det til hendes forlovede.. har kigget på hendes FB, og der kan jeg se hendes væg.. Og ja, hun er da meget gladfor sin forlovede, men åbenbart ikke glad nok. !!! .. årh, det raser indeni mig, samtidig med at ked af det :/ .. Totalt nitte !

Hvis du giver hende en på hovedet så gør du det, har hun fortjent alligevel så kan det være skruen sætter sig fast...

Men ja sådan noget er virkelig ikke sjovt at sidde i

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Kan det være hendes forlovede der har fundet ud af det inde på hendes facebook, og måske anonymt informeret dig?

Jeg ville nok sende kopier til hendes forlovede, hvis det altså ikke er ham.. for det er godt nok svinsk det de har gang i

Hvis jeg var dig, og skulle såres SÅ dybt af min kæreste, så ville jeg tage mit knuste hjerte under armen, afskærme det for yderligere skrammer og så tage afsted.. Du fortjener så meget bedre. Det kan bare være lidt svært at se lige nu, fordi dit hjerte jo desværre ikke stopper med at elske ham fra det ene øjeblik til det andet, selvom han har været en lort.. men med tiden kan du se det.

Kæmpe kram

Ved ikke om det kan være hendes kæreste der evt har sendt brevet.. Jeg aner virkelig ikke hvem det kunne være der har gjort det .. Syntes at det er noget underligt noget at gøre, men alligevel så jeg glad for at vide sandheden .. Men ved jo heller ikke om han også har modtaget brevet samtidig med mig hvis han ikke selv har sendt det..

Jaaa, jeg tror også det ender jeg at jeg sender det til hendes kæreste også, barel ige for en sikkerheds skyld, så kan han også af at vide hvordan hans kæreste er når hun drikker :/ .. Syntes jeg at han fortjener ..

Du har helt ret, men det er bare så svært .. Hver gang jeg prøver at sige det til ham, fryser jeg, jeg går fuldstændig i stå.. Måske fordi at jeg er bange for at vælger at lyve mig op i hoved igen, så bliver jeg nød til at vise ham brevet og gå fra ham.. Men på så mange måder har han jo forandret dig og på så mange måder har han dog ikke, men han prøver. Så det også lidt svært .. men vi var jo ikke sammen da de begyndte deres affære. Men så efterfølgende .. årh det svært det her ..

Mange tak for dine ord

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Oktoberbaby11 skriver:

Hvis du giver hende en på hovedet så gør du det, har hun fortjent alligevel så kan det være skruen sætter sig fast...

Men ja sådan noget er virkelig ikke sjovt at sidde i

Huff, jaa. Det må man jo bare håbe .. Men har besluttet at sende brevet til heendes kæreste .. Se om det måske gør nytte ..

Anmeld

2. oktober 2011

SjeBets

kunne det ikke være hendes kæreste der havde sendt det ?

Min mand var mig utro med en eks, der tog jeg alt hvad hun havde sendt til min mand, og vidre sendte til hendes mand,så han kunne se hvad de havde haft gang i. Han smed hende ud afderes nyindkøbte hus og købte hendes halvdel. 

Rettelse min EKS mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.