Hvorfor tjekker vi det? Vejrtrækning på poderne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.691 visninger
28 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Mira0911

Jeg ved at jeg ikke er den eneste mor som har tjekket om ens barn trak vejret når det sov... 

Hvorfor gør vi egentlig det? Er det ren refleks at vi gør det? 

Moderinstinkt? 

Jeg gør det, fordi jeg bliver bekymret hvis Lina ikke lige vågner på slaget i løbet af dagen... Tjekker det faktisk også når hun er oppe og bøvse... Jeg kan blive helt bange hvis jeg ikke mærker hendes krop bevæge sig lidt eller når hun bare sover når hun er oppe og bøvse... 

Man vil jo sine børn det bedste...  

Ja selv Julie tjekker jeg det stadig ved... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

4kløver

Det gør jeg også.
Kan finde på at ligge ind til de store unger på 13.15.17 år om alt er ok..

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

4kløver skriver:

Det gør jeg også.
Kan finde på at ligge ind til de store unger på 13.15.17 år om alt er ok..

Man bliver jo helt bekymret hvis deres dyne ikke bevæger sig.. Det gør jeg hvert fald her... 

Anmeld

1. oktober 2011

nilletøz

Sjovt du bringer det på bane!

Jeg tænkte nøjagtigt det samme i går aftens dag jeg var gået i seng!

Men tror det er af ren refleks som du slev siger..

Jeg tjekker min søn, op til flere gange, inden jeg går i seng, og gør det også inden jeg går i seng..

Men ja vi vil vores børn det bedste..

Anmeld

1. oktober 2011

Mira0911

nilletøz skriver:

Sjovt du bringer det på bane!

Jeg tænkte nøjagtigt det samme i går aftens dag jeg var gået i seng!

Men tror det er af ren refleks som du slev siger..

Jeg tjekker min søn, op til flere gange, inden jeg går i seng, og gør det også inden jeg går i seng..

Men ja vi vil vores børn det bedste..

Ja for nu er der noget vi skal passe på og pleje... 

Hvis jeg f.eks ikke kan høre pigernes tunge vejrtrækning - så bliver jeg godt nok også meget nervøs... 

Anmeld

1. oktober 2011

Tullemuzz

Jeg lytter også tit efter om Kevin før det har altid haft en frygt for vuggedød og den kommer sikkert også nu når den lille kommer. Men er lidt heldig at Kevin snorker så bliver ikke så tit bekymret for ham mere

Anmeld

1. oktober 2011

nilletøz

Mira0911 skriver:

Ja for nu er der noget vi skal passe på og pleje... 

Hvis jeg f.eks ikke kan høre pigernes tunge vejrtrækning - så bliver jeg godt nok også meget nervøs... 

Ja det er det!!

Ja gør jeg også, jeg ligger som reel min hånd på hans brystkasse så kan jeg både se og mærke det... Også føler jeg mig også mere sikker

Anmeld

1. oktober 2011

Mira0911

nilletøz skriver:

Ja det er det!!

Ja gør jeg også, jeg ligger som reel min hånd på hans brystkasse så kan jeg både se og mærke det... Også føler jeg mig også mere sikker

Præcis det samme her... bliver dog også noget så nervøs, hvis dynen ikke bevæger sig... 

Anmeld

1. oktober 2011

Mira0911

Tullemuzz skriver:

Jeg lytter også tit efter om Kevin før det har altid haft en frygt for vuggedød og den kommer sikkert også nu når den lille kommer. Men er lidt heldig at Kevin snorker så bliver ikke så tit bekymret for ham mere

Den frygt tror jeg nu alle mødre har... Men det er jo altid skønt at være på den sikre side.... 

Anmeld

1. oktober 2011

nilletøz

Mira0911 skriver:

Præcis det samme her... bliver dog også noget så nervøs, hvis dynen ikke bevæger sig... 

Ja me to!

Det har jeg prøvet en gang, der gik helt panik i mig, og bedte manden om at gå ind og tjekke.. Neeej hvor var jeg bange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.