lidt pinligt emne.. men here goes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg kender følelsen

Har du ikke noget specielt du kan gøre for at han ligesom er hurtigere? 

Jo... gør jeg også.. men ofte får han stoppet mig og siger at nu er det vist din (min) tur... SÅ ja må vist hellere få snakket med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

HopinWishin

Kan du ik forføre ham i køkket eller noget... Så der ligesom er lagt op til en quickie... lige midt i madlavningen eller sådan noget??

Anmeld

30. september 2011

mortilflere

Nogen x er en kvik op ad døren bare himmlen , nap ham når han er på vej ind ad døren  

Anmeld

30. september 2011

<3

Anonym skriver:

Jo har jeg også prøvet... Men det får ham bare til at holde den endnu længere gående... altså misforstår vi hinanden lidt der

Jamen er det så ikke bare at gentage... Jeg mener hvis han hele tiden spørger om det er godt er det måske han er lidt i tvivl eller bare gerne vil have det afvide også er det at gi ham det.

Hvis du giver udtryk for hvad du egentlig gerne vil og han gør det modsatte... Det finder jeg faktisk ret respektløst...

Anmeld

30. september 2011

DitteFisk

Sådan er det også herhjemme Jeg elsker sex, men engang i mellem er det altså virkelig rart bare med en quicky..

På et tidspunkt, hvor vi altid havde sex meget længe ad gangen så sagde jeg til ham, at jeg ikke troede på at han kunne gøre det hurtigt (sådan rigtigt drillende) og det mente han self at han kunne, men jeg blev evd med at påstå drillende, at det troede jeg slet ikke på, og til sidst bundede det jo ud i at han måtte bevise det ;D Bagefter var han sikekr på jeg syntes det var elendigt, men jeg elskede det jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.