Ja.. jeg ved ikke rigtig om jeg søger nogen form for hjælp. Måske mere bare lige lufte tanken og høre om jeg er unormal.
Sagen er den, at mig og manden har en godt og aktivt sexliv, hvilket jo er rigtig skønt. og min kæreste går meget op i at jeg nyder det, og er IGEN JO BARE RIGTiG SKØNt. MEN..... Hver gang vi har sex er det nærmest en seance på flere timer, hvor han afprøver alle mulige ting og spørger, hvordan er det her? Er det her godt? Overtager også styringen tit, og fortæller ham hvad jeg vil have og gør en masse for ham (måske for at han skal komme lidt hurtigere)... Men virker bare til at trække agten længere og længere.
Ja ved godt jeg ikke burde brokkke mig. Men puha nogengange har jeg næsten ikke overskud til flere timers sex. (et par gange om ugen) Så er det nemmere at afvise. Nogen gange vil jeg bare have "kedelig" hurtig sex. LYDER DER HELT ÅNDSVAGT???
Ved godt jeg burde være glad for at vi har det sådan. Er jo heller ikke fordi jeg ikke nyder det. Elsker mig kæreste og elsker at have sex med ham.. Nogle gange kan det bare blive lidt for meget af det gode. Forstår i?????? Det gør at jeg nogle gange, kan have lyst til sex, men tanken om denne lange seance, gør at jeg tænker... puha orker jeg virkelig det?
Synes ikke det har været sådan altid, men de sidste års tid har det være sådan i hvert fald. Vil gerne prøve nyt for at pifte sexlivet op. Men nogle gange orker jeg simpelthen ikke den store forestilling.
Har prøvet at snakke lidt med ham om det, men han bliver så såret og så ender det med at jeg siger at det jo er vildt dejligt, men om vi ikke bare kan tage en quicky en gang imellem. Men bliver aldrig rigtig til noget.
Hvad synes I... Har jeg bare nykker og et mega luksus problem, kan jeg ikke finde ud af at værdsætte hvad jeg har?
Anmeld