lidt pinligt emne.. men here goes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Nemesis

Anonym skriver:

Ja har fortalt ham det et par gange... Men er ligesom om det aldrig rigtig bliver til noget.

Men måske jeg skulle sige det til ham igen. og måske også arbejde på det...

Har haft en quicky få gange, og der kom han ikke så ved ikke om det tæller.

det er ikke sikkert han kan give "slip" vi har måtte arbejde for at manden har kunne, så måske din mand har det samme "problem"

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

det er ikke sikkert han kan give "slip" vi har måtte arbejde for at manden har kunne, så måske din mand har det samme "problem"

:-) Sisse

Ja kunne godt lyde som om de har samme "problem"

nogle gode råd til hvordan vi kan arbejde med det?

er jo ikke fordi jeg slet ikke vil have denne slags sex.. Er bare lige ved at blive for meget for mig lige nu

Anmeld

30. september 2011

Mca<3

Anonym skriver:

Gør jeg skam også... men han får altid stoppet mig lige inden han kommer. Så hjælper ikke rigtigt

Gosh det er sgu træls   Det ville jeg også syntes var irriterende

Anmeld

30. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Ja må hellere få snakket med ham igen...

Har prøvet men han bliver så såret for han gør det jo i den bedste mening.

man kan altid starte med og sige at det jo ikke er for at såre ham, og at du da nyder når i har sex så længe.. men det os kan blive for meget i længden og det kan ende med at det bliver det samme igen og igen så jeres sex liv til sidst faktisk bliver kedeligt.. 

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

man kan altid starte med og sige at det jo ikke er for at såre ham, og at du da nyder når i har sex så længe.. men det os kan blive for meget i længden og det kan ende med at det bliver det samme igen og igen så jeres sex liv til sidst faktisk bliver kedeligt.. 

Ja er nemlig det... det bliver ligesom "kedeligt" i længden.... Er ikke spændende når man hver gang skal prøve noget nyt og ja gøre alt muligt...

Tak.. tror det er det jeg må sige til ham...

Anmeld

30. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Ja er nemlig det... det bliver ligesom "kedeligt" i længden.... Er ikke spændende når man hver gang skal prøve noget nyt og ja gøre alt muligt...

Tak.. tror det er det jeg må sige til ham...

lige præcis for så bliver det jo helt vildt kedeligt.. og slet ikke sjovt.. 

Anmeld

30. september 2011

SjeBets

tøjr han fast til sengen så han ikke KAN stoppe dig, så kan du gøre hvad du vil men stadig være sød ved ham. 

har selv haft en mand der var en krig om at blive færdig og nogle gange skal det bare være hurtigt og frækt og hvor man er ... men det er svært med sådan en langsom per

Anmeld

30. september 2011

T&T

Jeg ville selv syntes, at det var skideirriterende, hvis der skulle gøres det store nummer ud af det hver gang. Jeg kan godt forstå dig og du er ikke unormal.

Jeg tror det er vigtigt og være ærlig - og det er sikkert også den eneste måde og få løst problemet på.

Du kan nok ikke undgå, at han bliver såret. Du kan bare fortælle ham det så nænsomt som muligt. Start med, at give ham noget ros. Det tror jeg nu også du har gjort. Undgå og få det til og lyde som kritik (det er svært, men man kan faktisk finde hjemmesider og bøger der handler om, hvordan man taler med mænd, så de ikke tager det som kritik ).

Bliver han såret, så tænk på at det er det bedste for jer begge to, i det lange løb. TRO mig, du bliver træt af det der i det lange løb. Så må han hellere blive lidt såret nu, istedet for ingen sex og få i fremtiden.

Anmeld

30. september 2011

-Sigrid-

Jeg kender følelsen

Har du ikke noget specielt du kan gøre for at han ligesom er hurtigere? 

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

tøjr han fast til sengen så han ikke KAN stoppe dig, så kan du gøre hvad du vil men stadig være sød ved ham. 

har selv haft en mand der var en krig om at blive færdig og nogle gange skal det bare være hurtigt og frækt og hvor man er ... men det er svært med sådan en langsom per

Ja kan sgu være det er det jeg skal... men må nok hellere få snakket om det:-)

Kan jo ikke binde ham hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.