Kyllingefileter...hvad skal vi lave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Mira0911

Mussen2 skriver:

Hvordan laver man det?

Når jeg laver det, så laver jeg en karry sovs ligesom hvis det var til boller i karry.... 

Skære kyllinge filetterne i tern og steger dem og smider dem i sovsen bagefter og servere ris til... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

baby84

JEg har taget kyllingefilleter op og det er min mand der skal lave mand i dag. Jeg synes det er SÅ kedeligt når de steges på panden og serveres med ris, så kan i FORSLÅ NOGLE NEMME ALTERNATIVE RETTET ?

Skal lige siges at det er min mand der kommer til at lave det, så det må ikke være alt for kompliceret. you know

Kylling i kanel med fx tzarzki og salat. Skal prøves

Selve kyllingen: Lav en blanding af BQQ-sauce kanel. Ca en tsk til en lille dl.) + tilsæt lidt salt og peber.  Blandingen smøres på kyllingefileterne og de lægges i et ildfast fad. Der skæres evt en rille i dem hvori du kan komme hakkede tomater.Ind i ovnen med faldet til kyllngerne er gennemstegte. ca 1/2 time.

Tilbehør. Til kan man lave alt, men synes det er godt med tzarzki, salat, brød eller kartofler i oven.

Anmeld

30. september 2011

GUSO

Mussen2 skriver:

JEg har taget kyllingefilleter op og det er min mand der skal lave mand i dag. Jeg synes det er SÅ kedeligt når de steges på panden og serveres med ris, så kan i FORSLÅ NOGLE NEMME ALTERNATIVE RETTET ?

Skal lige siges at det er min mand der kommer til at lave det, så det må ikke være alt for kompliceret. you know

Uhm wokmad.. Kyllingefiletter i små stykker marineret i soya, brune i wok, tilsæt grøntsager efter smag(Jg plejer peberfrugt, champingon, minimajs, kinakål evt bambusskud) tilsæt til sidst kogte nudler og smag til med lidt soya, hvidløg og salt.. Mums..

Anmeld

30. september 2011

Maja_4000

IsabellaCiinea skriver:

Jamen du kan lave lommer i dem og fylde dem med flødeost og krydderurter og så pakke dem ind i parmaskinke, og bagefter pakke dem ind i bagepapir og så i ovenen.... smager MUMS!

Og så en kartoffelsalat til med en olie/krydderurte dressing, i stedet for cremefraiche dressingen, som man normalt får =)

Det ville jeg også have sagt .. Det smager SÅ godt .. Og tror altså godt at manden kan finde ud af det - min kan i hvert fald Hehe

Men hvorfor bagepapir om ? Det har jeg aldrig gjort

Anmeld

30. september 2011

BellaCiinea

Maja_4000 skriver:

Det ville jeg også have sagt .. Det smager SÅ godt .. Og tror altså godt at manden kan finde ud af det - min kan i hvert fald Hehe

Men hvorfor bagepapir om ? Det har jeg aldrig gjort

Hehe jah det er så lækkert og nemt at lave! =)

Det er for at bevare saften... de bliver SÅÅÅÅÅÅÅÅ saftige

Anmeld

30. september 2011

Maja_4000

IsabellaCiinea skriver:

Hehe jah det er så lækkert og nemt at lave! =)

Det er for at bevare saften... de bliver SÅÅÅÅÅÅÅÅ saftige

Men bliver skinken så stadig sprød ?

Anmeld

30. september 2011

BellaCiinea

Maja_4000 skriver:

Men bliver skinken så stadig sprød ?

Nej, men så kan man jo lige tage det af de sidste 5min. og så grille dem i ovnen.. sker der ikk noget ved =) Så hurtigt smutter saften alligevel ikk sin vej

Anmeld

30. september 2011

Maja_4000

IsabellaCiinea skriver:

Nej, men så kan man jo lige tage det af de sidste 5min. og så grille dem i ovnen.. sker der ikk noget ved =) Så hurtigt smutter saften alligevel ikk sin vej

Det må jeg prøve næste gang
TS , undskyld at jeg lige låner din tråd :b

Anmeld

30. september 2011

BellaCiinea

Maja_4000 skriver:

Det må jeg prøve næste gang
TS , undskyld at jeg lige låner din tråd :b

Anmeld

30. september 2011

Mussen2

baby84 skriver:

Kylling i kanel med fx tzarzki og salat. Skal prøves

Selve kyllingen: Lav en blanding af BQQ-sauce kanel. Ca en tsk til en lille dl.) + tilsæt lidt salt og peber.  Blandingen smøres på kyllingefileterne og de lægges i et ildfast fad. Der skæres evt en rille i dem hvori du kan komme hakkede tomater.Ind i ovnen med faldet til kyllngerne er gennemstegte. ca 1/2 time.

Tilbehør. Til kan man lave alt, men synes det er godt med tzarzki, salat, brød eller kartofler i oven.

Lyder også vildt lækkert og jeg tror vi har det hele derhjemme.....er med i opløbet De hakkede tomater du skriver, der er rigtig hele tomater som hakkes ikke? Og ikke fra dåse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.