Kyllingefileter...hvad skal vi lave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.343 visninger
29 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Mussen2

JEg har taget kyllingefilleter op og det er min mand der skal lave mand i dag. Jeg synes det er SÅ kedeligt når de steges på panden og serveres med ris, så kan i FORSLÅ NOGLE NEMME ALTERNATIVE RETTET ?

Skal lige siges at det er min mand der kommer til at lave det, så det må ikke være alt for kompliceret. you know

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

karina1980

Mussen2 skriver:

JEg har taget kyllingefilleter op og det er min mand der skal lave mand i dag. Jeg synes det er SÅ kedeligt når de steges på panden og serveres med ris, så kan i FORSLÅ NOGLE NEMME ALTERNATIVE RETTET ?

Skal lige siges at det er min mand der kommer til at lave det, så det må ikke være alt for kompliceret. you know

jeg plejer at marinere de,. smide dem på panden og derefter er de klar til pastasalat

eller i ovenen med flåed tomat, hvidløg, basilikum, salt og perber

Anmeld

30. september 2011

BellaCiinea

Mussen2 skriver:

Jamen du kan lave lommer i dem og fylde dem med flødeost og krydderurter og så pakke dem ind i parmaskinke, og bagefter pakke dem ind i bagepapir og så i ovenen.... smager MUMS!

Og så en kartoffelsalat til med en olie/krydderurte dressing, i stedet for cremefraiche dressingen, som man normalt får =)

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

Bliver det for svært hvis det er kylling i karry?

Anmeld

30. september 2011

Mussen2

IsabellaCiinea skriver:

Jamen du kan lave lommer i dem og fylde dem med flødeost og krydderurter og så pakke dem ind i parmaskinke, og bagefter pakke dem ind i bagepapir og så i ovenen.... smager MUMS!

Og så en kartoffelsalat til med en olie/krydderurte dressing, i stedet for cremefraiche dressingen, som man normalt får =)

Mums, lyder lækkert, men desværre nok for kompliceret for min mand, det skal helst være lige til højre benet. Jeg har heller ikke ingredienserne derhjemme, som også er et must i dag

Anmeld

30. september 2011

Mussen2

Mira0911 skriver:

Bliver det for svært hvis det er kylling i karry?

Hvordan laver man det?

Anmeld

30. september 2011

BellaCiinea

Mussen2 skriver:

Mums, lyder lækkert, men desværre nok for kompliceret for min mand, det skal helst være lige til højre benet. Jeg har heller ikke ingredienserne derhjemme, som også er et must i dag

Ja okay, prøv det en anden gang Men ellers så må han smække en omgang kylling i karry sammen... det er da så let =)

Anmeld

30. september 2011

Mussen2

karina1980 skriver:

jeg plejer at marinere de,. smide dem på panden og derefter er de klar til pastasalat

eller i ovenen med flåed tomat, hvidløg, basilikum, salt og perber

Synes bare pandestegte kyllinger er så kedelige....

Men den ret i ovn, det lyder ret lækkert, kan du beskrive hvordan det laves? og hvad i får til det?

Anmeld

30. september 2011

Mussen2

IsabellaCiinea skriver:

Ja okay, prøv det en anden gang Men ellers så må han smække en omgang kylling i karry sammen... det er da så let =)

Det har jeg faktisk aldrig lavet

Anmeld

30. september 2011

BellaCiinea

Det har jeg faktisk aldrig lavet

Smelt smør, i med karryen og "brænd den af", i med kyllingestrimlerne, svitse svitse, i med salt og peber.... svits færdig, i med hakket løg og hvidløg samt rød peberfrugt i tern og gulerødder i tern, svitse svitse.... i med vand... så skal det simre i 15-20 min., og så jævner du det.. ikk for tykt, så bliver det klamt

Og så ris til og evt. et stykke grovbrød.

Sådan laver jeg det.. Du kan sagtens undlade peberfrugt og gulerødder... jeg putter det i for at få lidt grønt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.