Øv se hvad jeg skal i morgen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2009

Mca<3

Mange tak til jer alle ,,,,Det gik godt , min datter fik sagt hva der skulle siges ,,, Og er stadig ved godt mod .... Nu venter vi bare ,, om et par timer ved vi om han er dømt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Becks

3 gangs mor skriver:

Mange tak til jer alle ,,,,Det gik godt , min datter fik sagt hva der skulle siges ,,, Og er stadig ved godt mod .... Nu venter vi bare ,, om et par timer ved vi om han er dømt

Det er godt og høre...
Håber fandeme han får hvad han fortjener

Dejligt din datter stadig er ved godt mod på trods af situationen...

God dag, knus

Anmeld

28. januar 2009

Mca<3

Beck skriver:

Det er godt og høre...
Håber fandeme han får hvad han fortjener

Dejligt din datter stadig er ved godt mod på trods af situationen...

God dag, knus

Mange tak Hun er en utrolig gæv tøs ,,, valgte at tage i praktik efter retssagen ,, hun er i praktik 14 dage hos en auto mekaniker

Anmeld

28. januar 2009

Becks

3 gangs mor skriver:

Mange tak Hun er en utrolig gæv tøs ,,, valgte at tage i praktik efter retssagen ,, hun er i praktik 14 dage hos en auto mekaniker

Hun er sgu sej din tøs

Anmeld

28. januar 2009

charlottekri

RESPEKT

Anmeld

28. januar 2009

Mormilla

Gud viste ikke at det var din datter. Det er jeg ked af at høre!!! Håber at hun har det godt, efter omstændighederne!!!
Men synes da at hendes gammel venner er nogen sviner!!! De burde være kunne se, at hun ikke har gjort noget galt!!!
Men håber at det går godt!!!

Anmeld

28. januar 2009

Iliasmor

uhhh blir bare så frustreret og vred på de såkladte venner og for slet ik atnævne ham... håber han ska se frem til lang tid... og mht din datter så hun da bare sej at hun kan prøve og leve et 'normalt' liv det plejer at tage total alng tid.. men alt held og styrke ifremtiden til jer begge..

Anmeld

28. januar 2009

Mca<3

amoura skriver:

uhhh blir bare så frustreret og vred på de såkladte venner og for slet ik atnævne ham... håber han ska se frem til lang tid... og mht din datter så hun da bare sej at hun kan prøve og leve et 'normalt' liv det plejer at tage total alng tid.. men alt held og styrke ifremtiden til jer begge..

Mange tak ,,,, Juubii hun vandt ,, Han fik 5 mdr betinget fængsel og hun får måske en erstatning på 30000 .. Dejligt det er overstået http://hilleroed.lokalavisen.dk/article/20090128/ARTIKLER/255921561/1013 Så håber jeg bare vi kan være i fred

Anmeld

28. januar 2009

BinaMor

1000 gange tillykke!

jeg oplevede selv noget lign da jeg var teenager men det blev der desværre ikke gjort noget ved!! sys det er så fedt når de sataner får som fortjent!!

hvor er det skønt for din stakkels datter!!!! og knus til dig. det må have være meget hårdt

Anmeld

28. januar 2009

novembermor

Åh hvor er det godt at I fik medhold.
Sikken dog en forfærdelig oplevelse.
Jeg håber at I får ro til at komme videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.