Øv se hvad jeg skal i morgen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.201 visninger
36 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

Mca<3

Jeg skal med min datter i retten .. Irriteret på avisen over de ikke bare kan holde deres kæft og lade min datter få lidt fred ... Der har været kørt hetz på hende siden det skete ,, Som om hun var den skyldige http://hilleroed.lokalavisen.dk/article/20090127/ARTIKLER/509846217/1013

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Uh, sikke en grim historie! Håber din datter og du selv er OK? Jeg håber da at han bliver dømt, sådan en lille møghvalp!

Anmeld

27. januar 2009

Mca<3

Rosa skriver:

Uh, sikke en grim historie! Håber din datter og du selv er OK? Jeg håber da at han bliver dømt, sådan en lille møghvalp!

Jo tak Men man er også lidt nervøs over hva der kan ske hvis han bliver dømt Tør jo dårligt at hun færdes ude ..

Anmeld

27. januar 2009

Honningblomst

3 gangs mor skriver:

Jeg skal med min datter i retten .. Irriteret på avisen over de ikke bare kan holde deres kæft og lade min datter få lidt fred ... Der har været kørt hetz på hende siden det skete ,, Som om hun var den skyldige http://hilleroed.lokalavisen.dk/article/20090127/ARTIKLER/509846217/1013

Held og lykke til jer....synes da ikke avisen skriver noget der nærmer sig hetz af din datter i det jeg læste.
Knus..

Anmeld

27. januar 2009

Mca<3

Eva skriver:

Held og lykke til jer....synes da ikke avisen skriver noget der nærmer sig hetz af din datter i det jeg læste.
Knus..

Nej nej slet ikke ,, tværtimod Men det giver ilt til flammerne ...

Nu kan alle hendes gamle venner nu fjender læse at hun også står til en erstatning og det gør at de er endnu mere efter hende Nu var det hele ligesom glemt og der blev ikke råbt af hende på gaden mere og så starter møllen forfra frygter jeg .

Anmeld

27. januar 2009

Moderator

Undskyld hvis jeg spørger dumt, bor ikke i DK så ser ikke danske nyheder eller læser danske aviser... Men hvorfor har din datters" venner" vendt sig imod hende? Det virker da fuldstændigt forstyrret - det er jo tydeligvis hende som er offeret!!

Anmeld

27. januar 2009

Nadi

Held og lykke imorgen!

Håber godt nok han bliver dømt og får en passende straf. Det er så krænkende og ydmygende og noget af det værste der kan ske en.

Håber din datter er okay og kan finde trygheden igen?!

-Nadia

Anmeld

27. januar 2009

Mca<3

Rosa skriver:

Undskyld hvis jeg spørger dumt, bor ikke i DK så ser ikke danske nyheder eller læser danske aviser... Men hvorfor har din datters" venner" vendt sig imod hende? Det virker da fuldstændigt forstyrret - det er jo tydeligvis hende som er offeret!!

Jo de fleste hoppede med på bølgen ...
Hun er blevet kaldt løgner og luder af de fleste ..
Sidst gik der rygter om at han havde vundet sagen og hun skulle betale ham en erstatning på flere hundrede tusinde ..
Vi måtte finde en skole til hende udenbys for at hun kunne være i fred

Anmeld

27. januar 2009

Mca<3

Nadi skriver:

Held og lykke imorgen!

Håber godt nok han bliver dømt og får en passende straf. Det er så krænkende og ydmygende og noget af det værste der kan ske en.

Håber din datter er okay og kan finde trygheden igen?!

-Nadia

Tak det håber jeg også ,, desværre bliver de sjældent dømt i den slags sager..
Min datter har det faktisk helt ok i dag ,, frygter self. retssagen .. Den skal bare overståes

Anmeld

27. januar 2009

Moderator

3 gangs mor skriver:

Jo de fleste hoppede med på bølgen ...
Hun er blevet kaldt løgner og luder af de fleste ..
Sidst gik der rygter om at han havde vundet sagen og hun skulle betale ham en erstatning på flere hundrede tusinde ..
Vi måtte finde en skole til hende udenbys for at hun kunne være i fred

Det lyder simpelkthen vanvittigt i mine ører!!! Hvordan F''''' kan folk tillade sig at vende sig mod hende, når det er HAM der tydeligvis er krænkeren??? Ihh altså, jeg krydser fingre for en retfærdig dom i morgen, og sender varme tanker til dig og din datter!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.