Øv se hvad jeg skal i morgen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2009

Mca<3

Rosa skriver:

Det lyder simpelkthen vanvittigt i mine ører!!! Hvordan F''''' kan folk tillade sig at vende sig mod hende, når det er HAM der tydeligvis er krænkeren??? Ihh altså, jeg krydser fingre for en retfærdig dom i morgen, og sender varme tanker til dig og din datter!!

Det er derfor mange vælger ikke at anmelde sådanne sager .. Det er tit den forulempede der må lide bagefter desværre Tak for dine tanker ,, vi krydser fingre ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
3 gangs mor skriver:

Jeg skal med min datter i retten .. Irriteret på avisen over de ikke bare kan holde deres kæft og lade min datter få lidt fred ... Der har været kørt hetz på hende siden det skete ,, Som om hun var den skyldige http://hilleroed.lokalavisen.dk/article/20090127/ARTIKLER/509846217/1013

Det lyder rigtig grimt Men det, nu læser jeg jo ikke hillerød bladet, men i denneher artikel, ldyer da det ikke som om de tager hende som den skyldige...
Stakkels pige. håber hun er ok nu.

Anmeld

27. januar 2009

Mca<3

Zafir skriver:

Det lyder rigtig grimt Men det, nu læser jeg jo ikke hillerød bladet, men i denneher artikel, ldyer da det ikke som om de tager hende som den skyldige...
Stakkels pige. håber hun er ok nu.

Nej hun bliver næsten bakket op Men ville hellere at de helt lod være med at skrive om sagen da det hele ligesom starter forfra igen og alle dem som var efter hende måske starter forfra .. Hvorfor pokker kan sådan noget ikke klares i stilhed ...

Anmeld

27. januar 2009

Moderator

3 gangs mor skriver:

Nej hun bliver næsten bakket op Men ville hellere at de helt lod være med at skrive om sagen da det hele ligesom starter forfra igen og alle dem som var efter hende måske starter forfra .. Hvorfor pokker kan sådan noget ikke klares i stilhed ...

Hvorfor har folk dog været efter hende????

Anmeld

27. januar 2009

Mca<3

Zafir skriver:

Hvorfor har folk dog været efter hende????

Folk i en klasse eller rettere sagt en hel skole vælger side ,,, desværre den forkerte ... Hun er blevet kaldt en løgner , luder mm ... Hellere være på ham den farlige s side ,, så får man jo ikke klinket noget

Anmeld

27. januar 2009

Moderator

3 gangs mor skriver:

Folk i en klasse eller rettere sagt en hel skole vælger side ,,, desværre den forkerte ... Hun er blevet kaldt en løgner , luder mm ... Hellere være på ham den farlige s side ,, så får man jo ikke klinket noget

Aj HVor er det bare forfærdelig træls sådan noget... Æv. Jeg håber at hun får oprejsning i retten om ikke andet så.

Anmeld

27. januar 2009

Becks

3 gangs mor skriver:

Hvor er det dog forfærdeligt, at såkaldte venner er sådan over for hende, når de er hende der er offeret i det her...

Æv hvor jeg håber på I kommer kommer godt igennem dagen imorgen, og at der ikke bliver blusset for meget op i det...

Dejlgt at høre hun har det okay idag..
Ønsker jer alt godt i fremtiden..

Knus og tanker herfra

Anmeld

27. januar 2009

Nemesis

Held og lykke. Desværre er der jo ikke ligefrem vilde domme i den afdeling af straffeloven. Selv erstatningningerne er latterlige lave . ..det er faktisk ikke længe siden jeg så et program om netop det.
Håber sog hans straf bliver så tilpas hård at han ikke gør sådan noget igen.

Sisse

Anmeld

27. januar 2009

Pia.

3 gangs mor skriver:

Jeg skal med min datter i retten .. Irriteret på avisen over de ikke bare kan holde deres kæft og lade min datter få lidt fred ... Der har været kørt hetz på hende siden det skete ,, Som om hun var den skyldige http://hilleroed.lokalavisen.dk/article/20090127/ARTIKLER/509846217/1013

Du godeste hvor er det en frygtelig historie... Håber at både du og din datter er okay...

Held og lykke i morgen... stort knus og tanker til jer...

Anmeld

27. januar 2009

DK

Altså, får helt klump i maven af... VRED!!! Både på den latterlige dreng der har forulempet din datter, og på hele omverden der tydeligvis ikke har mange brikker at flytte med!!! Hvad tænker folk dog på????

ØV!!!

Jeg håber at det ikke bliver alt for slemt for jer i morgen, at han bliver dømt, og at alle får en rigtig dårlig smag i munden bagefter!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.