Først og fremmest 
Og når det er gjort, vil jeg råde dig til at flytte. Synes at kunne nikke genkende til alt for mange ting som jeg selv har været udsat for, og det endte med jeg gik fuldstændig psykisk ned og faktisk mistede al lyst til at leve.
- Jeg måtte ikke skrive med nogen, eller være alene hjemme. Jeg skulle med ham overalt og besøgte jeg endelig nogen vidste jeg det ville give skænderier og at jeg var tvangsindlagt til konstant at sidde og skrive med ham og fortælle hvad vi lavede.
Jeg kom ud af forholdet fordi jeg smækkede to døre i hovedet på ham i vrede efter han havde holdt mig fastspændt i et hjørne under et skænderi, dagen efter var hele familien nede og hjælpe med at pakke mine ting og på blot 1½ time var jeg flyttet.
Synes ikke du skal spørge ham om lov til at måtte flytte, for han kan/skal ikke tvinge dig til at blive i et forhold, du måske ikke er spor lykkelig i nu.
Det kan i mine øjne umuligt være lykken at blive konstant overvåget og frarøvet sit eget liv ved ikke at måtte tage nogen steder.
Håber virkelig på det bedste for dig, og det lille for det lyder ikke spor sundt for dig.
Anmeld