Jeg har længe haft utrolig meget brug for at komme ud med mine frustrationer , men nu vil jeg forsøge at sætte ord på dem ...
Egentlig aner jeg slet ikk hvor jeg skal starte henne .. måske er det os forkert at skrive dem her ???
Nåå her kommer så den korte historie ..
Jeg har fået noget tid siden gjort noget MEEEEEGET dumt i vors parforhold , det er jeg klar over .. men min kæreste bliver ved og ved og ved at minde mig om det , han bliver ved at skælde mig ud ..
Det hele startede nok under min graviditet , jeg opdagede min kæreste skrev med en "VENINDE" jeg ved sku ikk om jeg skal tro på det .. jeg bad ham flere gange om at lade vær at skrive med hende , men han holdte aldrig op selvom jeg gik i den tro at de ik snakkede sammen mere , men nej han snakkede bare med hende imens han var på job og sørget for der ikk var nogen spor når han kom hjem fra job ....
hele min graviditet var noget værre lort , jeg blev sygemeldt fra job og måtte gå hjemme .. men jeg fik født vores lille vidunder og det hele tegnet sig pludselig perfekt .. troede jeg .. jeg havde fra start af sagt jeg ikk ønskede nogen mennesker skulle vide jeg blev syget (ikk særlig meget ) men han respekteret slet ikk mit ønske og fortalte det til alle han veninder og venner , jeg havde det af helved til med det og konfronterede ham , han undskyldte og det hele var godt ..
Men ja så skrev den her gamle kammerat til mig , og jeg var selvfølgelig dum at hoppe med på den og vi skrev nogen ikk okay ting til hinanden det er jeg klar over , min kærestede opdagede det , og blev selvfølgleig meget meget gal .. Nåå vi fik løst det , troede jeg ..
Siden den dag han har opdagede jeg skrev med ham her (KUN SKREV) har han flere gange flippet fuldstændig ud på trods af jeg ikk snakker med manden mere , det kommer bare ud i den blå luft , uden nogen grund . Hver gang bliver jeg beskyldt for at have kneppet med ham været hos ham været sammen med ham osv .. Men jeg har ALDRIG kneppet ham været hos ham eller sammen med ham . Jeg kan på ingen måde forklare min kæreste det ..
Og ærlig talt lever jeg lidt i en frygt for nu hvornår bliver næste gang han går amok på mig ???? - Han laver sig alle mulige forstillinger inden i hans hjerne om hvad jeg har lavet med ham her fyren . men slet ikk noget af det passer ..
Og nej hvor er det efterhånden hårdt for mig ..
Jeg frygter konstant jeg får gjort sagt noget forkert som gør at han bliver så gal ..
Jeg besøger aldrig nogen mennesker mere for jeg må ikk , han tror jeg besøger ham fyren i stedet ..
Arg min hjerne er snart ved at springe af spekulationer .
Jeg har forslået parterapi og en psykolog , men han vil ik ..
Jeg aner ikk hvad jeg skal stille op mere , jeger helt ødelagt inden i ,
Jeg er glad for du læste med , selvom det blev lidt rodet og langt ..
Anmeld