Zafir skriver:
Jeg tror jeg blvier nødt til at se den. Samtidig får jeg kvalme og bliver så ked af at det kan foregå, i verdenen. På den anden side, så bliver jeg altid 'nødt' til at læse/se om den slags når det er der. Måske for at fatte at det sker, jeg ved det ikke... Men det er så synd, for de børn der går igennem den slags 
Skrækkeligt. 
Jeg har det lidt på samme måde. Men jeg har også planer om at arbejde med udsatte, misbrugte børn.
Desuden læste jeg hele den artikel der er linket til og jeg synes at instruktøren lyder som en spændende person... Hans motiv for filmen er jo NETOP at løsne op for tabuet om incest og sætte fokus på de idioter der virkelig har vold-svigtet i Tønder-sagen - de fortjener da at blive malet op på det store lærred!!!
Hvad angår pigerne fra Tønder så tror jeg for det første ikke at de interesserer sig så meget for hvad der sker i medierne længere - den sag har jo været på forsiderne 1000 gange nu. For det andet er netop det at deres historie bliver fortalt igen og igen jo medvirkende til at folk (som bl.a. arbejder med børn) vågner op og er mere opmærksomme på disse sager. J
eg synes vi har pligt til at fortælle en sådan historie og ikke tie den ihjel, for der er masser af "Tønder-piger" derude som bare ikke er blevet fundet endnu - og man finder ikke det man ikke er bevidst om findes.
Anmeld