"himlen falder" film om tøndersagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.378 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. januar 2009

Susan1978

http://ibyen.dk/film/article636455.ece

og ja det må siges at være en film jeg ikke tør se.. (tror jeg)

uha jeg får det bare så dårligt , tænk at de skuespiller har kunne spille den film og at børnene ikke bliver mærket af det.. eiii ja jeg synes det er sådan en stor mundfuld.. kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal synes eller lade være..

hvad synes i og er det en film I BARE MÅ SE?

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Pia.

Sidder med helt samme tanke som dig, blev faktisk skidt tilpas over der er lavet en film omkring dette .... - syntes bestemt ikke det er noget der skal ribbes os i og det er IKKE en film jeg skal se...

Knus Pia.

Anmeld

26. januar 2009

Doktor Doolittle

Susan1978 skriver:

http://ibyen.dk/film/article636455.ece

og ja det må siges at være en film jeg ikke tør se.. (tror jeg)

uha jeg får det bare så dårligt , tænk at de skuespiller har kunne spille den film og at børnene ikke bliver mærket af det.. eiii ja jeg synes det er sådan en stor mundfuld.. kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal synes eller lade være..

hvad synes i og er det en film I BARE MÅ SE?

Susan

Jeg vil måske se filmen. Jeg synes det er super at der findes instruktører som tør tage stilling og som tør skildre den nøgne sandhed som mange ellers forsøger at lukke øjnene for. Alene af den grund kunne jeg godt finde på at gå i biffen, for at støtte op omkring et sådant projekt.
Om børneskuespillerne tager skade har jeg ikke forstand på men jeg håber da det er blevet vendt med en professionel først, det vælger jeg at tro

Anmeld

26. januar 2009

Becks

Jeg har egentligt ikke lyst til og se den, så lige trailer for den i nyhederne - men jeg bliver nød til og se den, har det tæt inde på livet selv...

Anmeld

26. januar 2009

Doktor Doolittle

Beck skriver:

Jeg har egentligt ikke lyst til og se den, så lige trailer for den i nyhederne - men jeg bliver nød til og se den, har det tæt inde på livet selv...

UHHHHH det lyder ikke godt

Anmeld

26. januar 2009

Becks

Doktor Doolittle skriver:

UHHHHH det lyder ikke godt

Nej

Men tror godt den kunne gå hen og hjælpe et sted - Lyder måske underligt - Men...

Anmeld

26. januar 2009

mette moren

PiaR skriver:

Sidder med helt samme tanke som dig, blev faktisk skidt tilpas over der er lavet en film omkring dette .... - syntes bestemt ikke det er noget der skal ribbes os i og det er IKKE en film jeg skal se...

Knus Pia.

enig, syntes bare de skal lade de børn være som virkelig har været udsat for det! det er ikk noget at lave en film om, og hvorfor udstille andre børn...? skal heller ikk se den

Anmeld

26. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tror jeg blvier nødt til at se den. Samtidig får jeg kvalme og bliver så ked af at det kan foregå, i verdenen. På den anden side, så bliver jeg altid 'nødt' til at læse/se om den slags når det er der. Måske for at fatte at det sker, jeg ved det ikke... Men det er så synd, for de børn der går igennem den slags

Skrækkeligt.

Anmeld

26. januar 2009

Mimic

synes det er så forfærdeligt det der er sket i den sag, men synes samtidig det er noget man som forældre eller voksen i det hele taget bliver nødt til at forholde sig til, der er mange der selv har det inde på livet (mig selv inklusive) og der er mange der bare vælger at vende det døve øre eller det blinde øje til, og det er ikke med til at stoppe sådanne sager, tværtimod!!!

synes det er super modigt at der er en der tør lave en film om det og tror faktisk at jeg selv kunne finde på at se den når den kommer

Fra Linda

Anmeld

27. januar 2009

Lullaby

Jeg skal se den af den. Jeg syntes det er fedt der er en instruktør der tør tage stilling og lave den vedvidende at der er mange der ikke vil se den. Men få ondt i hjertet og græde imens jeg ser den vil jeg nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.