Anonym skriver:
IHHHHHHHH
jeg har virkelig lyst til at få min søn i en ny DP,
han har gået i den DP han går i siden den 14/06 og det går bare værre og værre, der kommer flere og flere negative ting, nogle små andre store,
for det første vil jeg gerne at min søn får en flaske inden han sover for så falder han i søvn med det samme, jeg er i den forstilling at min søn IKKE skal græde sig selv i søvn, trods flere påmindelser osv til DP giver hun ikke min søn flaske da hun mener han kan drukne i den det er åbenbart farligt?
så hun lader ham græde sig selv i søvn og det vil je altså bare ikke have,
jeg plejer at hente min søn klokken 14:30 og hvis det bliver før skal jeg åbenbart skrive til hende,
nå men jeg var så 5 min før idag, på døren står der at de er ude i haven så går der om efter min søn, så da jeg kommer der om ser jeg en mut og trist pige som er i gæsteDP ved hende, pigen sidder op og stirre tomt ud i luften, ( de andre børn sover) nå men min Dp'er er ikke at finde, står ude i haven 10 min da jeg ikke bare går med min søn uden at sige noget, og alle døre ind til er låst har prøvet at banke på,
men efter 10 min kommer DP mor ud, i over 10 min har denne her pige jo så været uden opsyn DP hvilket jeg virkelig syntes er for dårligt,!
nå men -DP kommer ud og her er klokken 14:35 og hun skælder ud bliver helt bange, hun bliver herre sur og siger meget vrædt at jeg altså skal skrive eller ringe hvis jeg kommer før 14:30 da hun jo har andet at lave.
hmm andet at lave?
skal hun ikke passe vores børn? det troede jeg ihvertfald, men jeg siger intet tager min søns taske og min søn som iøvrigt lige er vågnet og går.
der er så mange negative ting og meget få posetive ting der nede,
jeg har aller mest ly´st til at skifte DP men kan man godt det bare lige sådan her`?
ved ikk hvor lang tid man kan forvente...
jeg var ude for det samme med min søn - gik på kommunen og klagede som en sindsyg - bad om han blev rykket - det kunne de ikke sådan lige tju hej vilde dyr... (pasnings garanti i den kommune)
så bad jeg om en udmeldelse blanket - udfyldte den og gav dem..
hun tog imod den og udmeldte ham...
KORS nogle øjne hun sendte mig..
ikke pænt gjort af mig - men de ville jo ikk give mig en plads ved bare at rykke ham *GG*