har så meget lyst til at skifte DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

kirsti

jeg var flippet fuldstændig! hvad er det lige hun render og laver siden man ikke må komme uden at ringe?? Ja åbenbart noget der kræver låste døre.... og muselort i barnevognen det er jo for klamt.

Klag klag klag og få evt de andre forældre med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Maja88

Lindum skriver:

Jeg siger mange tak  Bare ærgeligt at jeg ingen børn har lige nu

har du ingen børn???

ej her i aulum er der total mangel på dagplejer.. nu har jeg fået en privat dp plads fra december.. men på kommunal lå jeg til den 1 oktober nr 25 på listen. det er jo helt vildt.

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

jeg var flippet fuldstændig! hvad er det lige hun render og laver siden man ikke må komme uden at ringe?? Ja åbenbart noget der kræver låste døre.... og muselort i barnevognen det er jo for klamt.

Klag klag klag og få evt de andre forældre med

jeg har holdt ham hjemme og gør det længe ihvertfald, har "ferie" til den 31 okt så har lidt tid at løbe på,

men kan ikke komme igennem til hverken pladsanvisninge eller DP-pædagogen

Anmeld

28. september 2011

Den lykkelige

Jeg siger mange tak  Bare ærgeligt at jeg ingen børn har lige nu

Ej ville gerne have min datter kom hos en som dig!!
Frygter så meget en dagplejemor der er som TS beskriver 

Til TS: ja undskyld jeg lige skriver det i din tråd
Håber du kommer igennem og får ham flyttet.. det lyder jo fuldstændig uacceptabelt!!!

Anmeld

28. september 2011

kirsti

Anonym skriver:

jeg har holdt ham hjemme og gør det længe ihvertfald, har "ferie" til den 31 okt så har lidt tid at løbe på,

men kan ikke komme igennem til hverken pladsanvisninge eller DP-pædagogen

egentlig tænker jeg at det måske var bedre først at høre de andre forældre hvad deres oplevelse er for hvis de har samme opfattelse kan i jo gå sammen om at klage og har de ikke klager du jo bare selv

Anmeld

28. september 2011

Benjamins'mor

Har det præcist lige sådan med min søn, jeg skal ringe og melde ham ud imorgen og så er han skrevet op til en vuggestueplads.

Min DP gav ham i sommers 2 langærmede trøjer på og en tyk jakke og så hue, og dynen næsten dækkede hans hoved. Og når jeg tog ham op svedte han helt vildt, sagde det til hende flere gange, og det forsatte.. Og så når jeg henter ham sover han stadig, han bliver puttet 11.30 og jeg kommer 15.20, hun tager ham ikke op, og så kan han ikke sove før 22.30 om aftenen. 

Der var også en morgen jeg kom 5 min fortidligt, så stod pænt ude på vejen og ventede til kl. var 06.15, det var den første dag. Og vidste ikke hvor langtid det ville tage at gå derned. Da kl. så bliver 06.15 går vi ind, og jeg får bare den største skideballe, at hun har også fritid og at det gav hende stress og alt muligt at jeg stod der. 

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

egentlig tænker jeg at det måske var bedre først at høre de andre forældre hvad deres oplevelse er for hvis de har samme opfattelse kan i jo gå sammen om at klage og har de ikke klager du jo bare selv

jeg kender desværre ikke de andre forældre, har aldrig set dem elller noget såd et er desværre lidt svært

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Har det præcist lige sådan med min søn, jeg skal ringe og melde ham ud imorgen og så er han skrevet op til en vuggestueplads.

Min DP gav ham i sommers 2 langærmede trøjer på og en tyk jakke og så hue, og dynen næsten dækkede hans hoved. Og når jeg tog ham op svedte han helt vildt, sagde det til hende flere gange, og det forsatte.. Og så når jeg henter ham sover han stadig, han bliver puttet 11.30 og jeg kommer 15.20, hun tager ham ikke op, og så kan han ikke sove før 22.30 om aftenen. 

Der var også en morgen jeg kom 5 min fortidligt, så stod pænt ude på vejen og ventede til kl. var 06.15, det var den første dag. Og vidste ikke hvor langtid det ville tage at gå derned. Da kl. så bliver 06.15 går vi ind, og jeg får bare den største skideballe, at hun har også fritid og at det gav hende stress og alt muligt at jeg stod der. 

jeg tager min søn ud eller han er taget ud jeg kan bare først ringe og sige det imorgen, da jeg ikke kunne komme igennem idag

heldigvis har jeg fri til den 31 okt

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Ej ville gerne have min datter kom hos en som dig!!
Frygter så meget en dagplejemor der er som TS beskriver 

Til TS: ja undskyld jeg lige skriver det i din tråd
Håber du kommer igennem og får ham flyttet.. det lyder jo fuldstændig uacceptabelt!!!

det gør ike noget

heldigvis ved jeg der er mange super gode DP'er (:

Anmeld

28. september 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

jeg tager min søn ud eller han er taget ud jeg kan bare først ringe og sige det imorgen, da jeg ikke kunne komme igennem idag

heldigvis har jeg fri til den 31 okt

Samme her, kan også først ringe til dem imorgen, skide irriterende at de har lukket nogle dage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.