har så meget lyst til at skifte DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Anonym trådstarter

Dinsen skriver:

Der er kun en ting at gøre... 

Jeres søn ska et nyt sted hen... 

vil prøve at ringe til dpkontoret imorgen og så håber jeg at jeg ka få en plads hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Lindum

Du skal helt klart ringe til DP-kontoret.. Det der er helt uacceptabelt!

Jeg er selv dagpleje og aldrig nogensinde om børnene har fået lov til at stå alene ude i haven... Når man er dagpleje er der ikke noget i mit hoved som hedder pause, for hvis et af børnene nu ikke vil sove, skal det da ikke ligge og græde... Det er en dagplejes job at passe børnene og sætte deres behov først.. og at du kommer tidligere burde ikke være noget problem...

Det med musene er ligeledes uacceptabelt.. Det er sundhedsskadeligt og de burde overhovedet ikke være i nærheden af børnene!!

Da jeg havde børn, ville den mindste sjældent sove, så vi satte os da bare ind og hyggede i stedet for.. Så det burde virkelig ikke være noget problem for hende!

Anmeld

27. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

ringer til dp komtoret imorgen

men hun siger hun har andet at lave og hun mener hun har pause fra 12-15 men der er da ikk noget der hedder pause i dp?

Hun har pause når børnene sover, og er der en, som er vågen, så kan barnet godt lege selv, men ikke uden opsyn.... Det er så grotesk, og forældrene fortjener sgu atr vide at deres barn har været uden opsyn, hun kunne have slugt noget, og fået det galt i halsen...

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Lindum skriver:

Du skal helt klart ringe til DP-kontoret.. Det der er helt uacceptabelt!

Jeg er selv dagpleje og aldrig nogensinde om børnene har fået lov til at stå alene ude i haven... Når man er dagpleje er der ikke noget i mit hoved som hedder pause, for hvis et af børnene nu ikke vil sove, skal det da ikke ligge og græde... Det er en dagplejes job at passe børnene og sætte deres behov først.. og at du kommer tidligere burde ikke være noget problem...

Det med musene er ligeledes uacceptabelt.. Det er sundhedsskadeligt og de burde overhovedet ikke være i nærheden af børnene!!

Da jeg havde børn, ville den mindste sjældent sove, så vi satte os da bare ind og hyggede i stedet for.. Så det burde virkelig ikke være noget problem for hende!

dejligt at hører det fra en der selv er DP

jeg ringer til DP-kontoret imorgen, og håber jeg kan få en ny hurtigst mulig(:

men hun mener ungerne SKAL sove fra 12-15 da det er hendes pause, når aldrig at sige noget når hun siger trælse ting for bliver helt lammet

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

afrobabies skriver:

Hun har pause når børnene sover, og er der en, som er vågen, så kan barnet godt lege selv, men ikke uden opsyn.... Det er så grotesk, og forældrene fortjener sgu atr vide at deres barn har været uden opsyn, hun kunne have slugt noget, og fået det galt i halsen...

self kan ungere lege selv med opsyn, håber jeg også de gør(; men det at hun lader den der gæstepige sidde uden for i sin barnevogn selv, og har låst dørene ind til, det er ikke noget jeg syntes er iorden

Anmeld

27. september 2011

Lindum

Anonym skriver:

dejligt at hører det fra en der selv er DP

jeg ringer til DP-kontoret imorgen, og håber jeg kan få en ny hurtigst mulig(:

men hun mener ungerne SKAL sove fra 12-15 da det er hendes pause, når aldrig at sige noget når hun siger trælse ting for bliver helt lammet

Altså i min dagpleje der SKAL de ikke sove.. Det ville selvfølgelig være det bedste, for de har brug for det, men alle har forskellige rytmer.. Nogle sover måske en time, mens andre kan sove tre og sådan er det bare... og alle har trælse dage, det har børn også.. og da jeg ikke går ind for at de skal græde dem selv i søvn, vil jeg hellere tage dem med ind og hygge med dem, og så falder de i søvn på et tidspunkt, hvor de så bliver lagt ud i barnevognen

Men ring til dagpleje kontoret i morgen, og fortæl dem alt, hvad du har oplevet og forlang at der bliver gjort noget.. det er i hvert fald mit råd...

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Lindum skriver:

Altså i min dagpleje der SKAL de ikke sove.. Det ville selvfølgelig være det bedste, for de har brug for det, men alle har forskellige rytmer.. Nogle sover måske en time, mens andre kan sove tre og sådan er det bare... og alle har trælse dage, det har børn også.. og da jeg ikke går ind for at de skal græde dem selv i søvn, vil jeg hellere tage dem med ind og hygge med dem, og så falder de i søvn på et tidspunkt, hvor de så bliver lagt ud i barnevognen

Men ring til dagpleje kontoret i morgen, og fortæl dem alt, hvad du har oplevet og forlang at der bliver gjort noget.. det er i hvert fald mit råd...

hvor lyder du bare om en fantastisk DP

jeg ringer til DP-kontoret imorgen ihvertfald

Anmeld

27. september 2011

Lindum

Anonym skriver:

hvor lyder du bare om en fantastisk DP

jeg ringer til DP-kontoret imorgen ihvertfald

Jeg siger mange tak  Bare ærgeligt at jeg ingen børn har lige nu

Anmeld

27. september 2011

Georgia

Anonym skriver:

hvor hurtig tror du man kan få ny plads?

Hvis du ringer til den ansvarlige på området, så vil jeg tro du for det meget hurtigt!!! Min datter fik ca. 14 dage efter. Da årsagen var som den var...
Så må du skrue lidt ekstra på og sige at det simpelthen ikke går psykisk, hvilken det jo garanteret heller ikke gør!!!

Knus

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Georgia skriver:

Hvis du ringer til den ansvarlige på området, så vil jeg tro du for det meget hurtigt!!! Min datter fik ca. 14 dage efter. Da årsagen var som den var...
Så må du skrue lidt ekstra på og sige at det simpelthen ikke går psykisk, hvilken det jo garanteret heller ikke gør!!!

Knus

jeg har prøvet at ringe hele dagen og er ikke  kommet igennem endnu

men prøver og prøver

håber min også får en ny plads hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.