Vis mig jeres "baby pige" værelser ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Sommersko

Stefanie8 skriver:

Hvor er det dog bare smukt. Især skriften på væggen. Hvor har du fået fat i bogstaverne henne?

Knus

Stefanie 

Tusind tak, er oz selv ret godt tilfreds

Jamen sangen har jeg købt af en sælger på trendsales, som laver alle mulige fede wallstickers - det er overførselspapir, så skide nemt at sætte op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Frøken J.

Mus84 skriver:

Hej Piger.

Nu har vi lige købt hus, og så får Carolines sit eget værelse. Jubii fordi så skal jeg til og indrette min lille piges værelse... :-) Men det er lidt svært at forestille sig, fordi kan både lide prinsesse tema, men også Cirkeline  

Så tænkte hvis i der har indrettet jeres små pige værelser kunne vise mig billeder af hvordan i har indrettet jer, ville jeg få lidt mere idé over hvordan det skal se ud.  Håber i gider smide jeres billeder ind!

Og kom ellers gerne med idéer, hendes værese bliver ikke så stort, små 9kvm

på forhåndtak

Her er vores til bettepigen, som kommer når som helst. Vi ville ikke have det for pussenusset, for hun skulle også kunne vokse i det, hvis du forstår. Nu er billederne taget i morgensolen, så det er måske svært at se, men alle væggene er hvide, pånær den til højre, som er malet i en dyb lilla farve
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2011

2babygirls

Mus84 skriver:

Hej Piger.

Nu har vi lige købt hus, og så får Carolines sit eget værelse. Jubii fordi så skal jeg til og indrette min lille piges værelse... :-) Men det er lidt svært at forestille sig, fordi kan både lide prinsesse tema, men også Cirkeline  

Så tænkte hvis i der har indrettet jeres små pige værelser kunne vise mig billeder af hvordan i har indrettet jer, ville jeg få lidt mere idé over hvordan det skal se ud.  Håber i gider smide jeres billeder ind!

Og kom ellers gerne med idéer, hendes værese bliver ikke så stort, små 9kvm

på forhåndtak

Her er Madeleines værelse.
Hun sover pt kun derinde, og så leger vi nedenunder i stuen (det sidste billede)
Det er tøset, uden at være monster tøset.
Den grimme store kasse bag puslekommoden er næste str autostol. Hun mangler bare lige at blive fedet lidt op.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2011

Maja88

A.S. skriver:

Her er min datters værelse. Det var vigtigt for mig, at det ikke blev alt for tutte-nuttet og ikke kun holdt i lyserødt, men i stedet med en masse glade farver. Det er helt vildt hyggeligt at gå og indrette, og kan blive ved med at fine små søde ting derind til, hehe. Glæder mig til jeg rigtig skal igang med lillesøsters værelse.

hvordan har du lavet sangen

Anmeld

30. september 2011

1000Ben

A.S. skriver:

Tusind tak, er oz selv ret godt tilfreds

Jamen sangen har jeg købt af en sælger på trendsales, som laver alle mulige fede wallstickers - det er overførselspapir, så skide nemt at sætte op.

Super mange tak, det kigger jeg lige lidt nærmere på. Er helt vild med det 

Anmeld

30. september 2011

Highlander

Tina&Martin skriver:

Her er Madeleines værelse.
Hun sover pt kun derinde, og så leger vi nedenunder i stuen (det sidste billede)
Det er tøset, uden at være monster tøset.
Den grimme store kasse bag puslekommoden er næste str autostol. Hun mangler bare lige at blive fedet lidt op.

Sikke et hyggeligt værelse hun har sig 

Anmeld

30. september 2011

2babygirls

Highlander skriver:

Sikke et hyggeligt værelse hun har sig 

Mange tak smukke. Er I begyndt at indrette babys værelse?

Anmeld

30. september 2011

Highlander

Tina&Martin skriver:

Mange tak smukke. Er I begyndt at indrette babys værelse?

Nej vi har ikke et værelse til hende som sådan før vi flytter, men vi har lavet lækkert puslerum og så skal hendes seng ind til os og stå i starten 

Anmeld

30. september 2011

Sommersko

Maja88 skriver:

hvordan har du lavet sangen

Jamen sangen har jeg købt af en sælger på trendsales, som laver alle mulige fede wallstickers - det er overførselspapir, så skide nemt at sætte op.

Anmeld

30. september 2011

Sommersko

Stefanie8 skriver:

Super mange tak, det kigger jeg lige lidt nærmere på. Er helt vild med det 

synes også det er rigtig sødt

sælgerens brugernavn er Lugisfar

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=620055

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.