Vis mig jeres "baby pige" værelser ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Den lykkelige

Mus84 skriver:

Ej hvor er det bare sødt med de vinger, de betyder jo virkelig os noget  Så det synes jeg bare er prikken over iét!  Har du selv malet det? Så flot!

Jeg har os tænkt på at lave sådan en tumble madras, men får man den brugt??

Mange tak
Ja jeg har selv malet og det var bare såååå hyggeligt..
Ja vi får det brugt det pudehjørne.. men lige nu er det kun til om natten når vi er inde og give flaske  Så sidder vi der..
Men hun er kun 7 måneder.. så tror måske senere vi kommer til at bruge det mere.. Om ikke andet nå hun bliver så stor at hun vil have læst historier osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Mus84

Maja_4000 skriver:

Har kun billede af hendes hjørne i soveværelset inden vi flyttede .. Vi har boet her siden marts , men har ikke fået taget mig sammen til at tage billeder endnu
Men du kan lige se dem jeg har (:

ih jeg elsker sommerfulge! Vi har også uroen med sommerfuglene  Hvor er tapeten fra? det er vel tapet?  Super sødt værelse!

Anmeld

30. september 2011

Mus84

Den lykkelige skriver:

Mange tak
Ja jeg har selv malet og det var bare såååå hyggeligt..
Ja vi får det brugt det pudehjørne.. men lige nu er det kun til om natten når vi er inde og give flaske  Så sidder vi der..
Men hun er kun 7 måneder.. så tror måske senere vi kommer til at bruge det mere.. Om ikke andet nå hun bliver så stor at hun vil have læst historier osv..

hvor er du kreativ!  har du kunne male det i hånden eller har du brugt overhead? eller bare tegnet i hånden først?

Ja okay det vil vi så os komme til at bruge til at give natflaske, det er jo super ide med sådan en tumble madras til når de bliver større. Mpske man så kan ligge der og læse godnat historie inden de skal sove

Anmeld

30. september 2011

Den lykkelige

Mus84 skriver:

hvor er du kreativ!  har du kunne male det i hånden eller har du brugt overhead? eller bare tegnet i hånden først?

Ja okay det vil vi så os komme til at bruge til at give natflaske, det er jo super ide med sådan en tumble madras til når de bliver større. Mpske man så kan ligge der og læse godnat historie inden de skal sove

Ja lige præcis.. det var det vi tænkte  
Blomster har jeg malet i fri hånd..
Bien, svampen og englevingerne har jeg tegnet på bagepapir også tegnet med blyant på væggen også malet det bagefter

Anmeld

30. september 2011

Sommersko

Her er min datters værelse. Det var vigtigt for mig, at det ikke blev alt for tutte-nuttet og ikke kun holdt i lyserødt, men i stedet med en masse glade farver. Det er helt vildt hyggeligt at gå og indrette, og kan blive ved med at fine små søde ting derind til, hehe. Glæder mig til jeg rigtig skal igang med lillesøsters værelse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2011

Mus84

Den lykkelige skriver:

Ja lige præcis.. det var det vi tænkte  
Blomster har jeg malet i fri hånd..
Bien, svampen og englevingerne har jeg tegnet på bagepapir også tegnet med blyant på væggen også malet det bagefter

nå ja hvor smart! bagepapir og derefter op tegning  har lidt overvejet om jeg skal male cirkeline op på væggen nemlig Hvad for noget maling af du brugt så?

Anmeld

30. september 2011

Mus84

A.S. skriver:

Her er min datters værelse. Det var vigtigt for mig, at det ikke blev alt for tutte-nuttet og ikke kun holdt i lyserødt, men i stedet med en masse glade farver. Det er helt vildt hyggeligt at gå og indrette, og kan blive ved med at fine små søde ting derind til, hehe. Glæder mig til jeg rigtig skal igang med lillesøsters værelse.

Det er også utrolig sødt men enkelt det kan også blive for meget med alle mulige farver osv.. Jeg har osse tænkt bare at gøre det enkelt i starten og så kan man sætte flere og flere ting ind  

Anmeld

30. september 2011

Sommersko

Mette. skriver:

Her er min datters værelse. Hun er 17 måneder..

Sødt værelse. Hvor er madressen fra?

Anmeld

30. september 2011

Sommersko

Mus84 skriver:

Det er også utrolig sødt men enkelt det kan også blive for meget med alle mulige farver osv.. Jeg har osse tænkt bare at gøre det enkelt i starten og så kan man sætte flere og flere ting ind  

Tak

Ja præcis, for jo ældre de bliver, jo flere ting kommer der jo også ind på værelset. Vi har også tænkt os at lave en af de der hyggelige hygge hjørner med madres, puder osv, inde i et hjørne af stuen, da pigerne også har en masse legetøj derinde, da det er der vi mest er.  

Anmeld

30. september 2011

Mus84

A.S. skriver:

Tak

Ja præcis, for jo ældre de bliver, jo flere ting kommer der jo også ind på værelset. Vi har også tænkt os at lave en af de der hyggelige hygge hjørner med madres, puder osv, inde i et hjørne af stuen, da pigerne også har en masse legetøj derinde, da det er der vi mest er.  

Ja lige præsis så kan man også se om de bliver små prinsesser eller de bliver noget helt andet..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.