Vis mig jeres "baby pige" værelser ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.008 visninger
48 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Mus84

Hej Piger.

Nu har vi lige købt hus, og så får Carolines sit eget værelse. Jubii fordi så skal jeg til og indrette min lille piges værelse... :-) Men det er lidt svært at forestille sig, fordi kan både lide prinsesse tema, men også Cirkeline  

Så tænkte hvis i der har indrettet jeres små pige værelser kunne vise mig billeder af hvordan i har indrettet jer, ville jeg få lidt mere idé over hvordan det skal se ud.  Håber i gider smide jeres billeder ind!

Og kom ellers gerne med idéer, hendes værese bliver ikke så stort, små 9kvm

på forhåndtak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Mus84

opper den lige i håb om nogen smider deres billeder??

Anmeld

29. september 2011

Josesmor

Mus84 skriver:

opper den lige i håb om nogen smider deres billeder??

Jeg ligger lige billeder ind imorgen... Trolden sover nu. Så kan ik lige tage billeder

Anmeld

29. september 2011

Mus84

Josesmor skriver:

Jeg ligger lige billeder ind imorgen... Trolden sover nu. Så kan ik lige tage billeder

Okay det lyder bare alle tiders! Tak

Anmeld

29. september 2011

Den lykkelige

Her er hvordan vi har indrettet vores datters værelse..
His du synes engle vingerne er lidt mærkeligt.. så er det fordi min farfar døde da jeg kun var 14 uger henne.. og hvis der var nogen som elskede den lille i maven og glædede sig, så var det ham.. men fik hende aldrig af se  Inden han døde, sagde han at han så ville være hendes skytsengel.. Så derfor englevingerne er der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. september 2011

Mette.

Mus84 skriver:

Hej Piger.

Nu har vi lige købt hus, og så får Carolines sit eget værelse. Jubii fordi så skal jeg til og indrette min lille piges værelse... :-) Men det er lidt svært at forestille sig, fordi kan både lide prinsesse tema, men også Cirkeline  

Så tænkte hvis i der har indrettet jeres små pige værelser kunne vise mig billeder af hvordan i har indrettet jer, ville jeg få lidt mere idé over hvordan det skal se ud.  Håber i gider smide jeres billeder ind!

Og kom ellers gerne med idéer, hendes værese bliver ikke så stort, små 9kvm

på forhåndtak

Her er min datters værelse. Hun er 17 måneder..

Anmeld

29. september 2011

Mus84

Den lykkelige skriver:

Her er hvordan vi har indrettet vores datters værelse..
His du synes engle vingerne er lidt mærkeligt.. så er det fordi min farfar døde da jeg kun var 14 uger henne.. og hvis der var nogen som elskede den lille i maven og glædede sig, så var det ham.. men fik hende aldrig af se  Inden han døde, sagde han at han så ville være hendes skytsengel.. Så derfor englevingerne er der

Ej hvor er det bare sødt med de vinger, de betyder jo virkelig os noget  Så det synes jeg bare er prikken over iét!  Har du selv malet det? Så flot!

Jeg har os tænkt på at lave sådan en tumble madras, men får man den brugt??

Anmeld

29. september 2011

Mus84

Mette. skriver:

Her er min datters værelse. Hun er 17 måneder..

det er altså også super sødt værelse! Kan godt lide de ugler, er det wallsticker eller er de malet?

Og super søde puder på madrassen. Får i den brugt og hvad bruger i den til? Har os tænkt at lave sådan en, men hvis ikke man bruger det tager det os bare meget plads når vi ikke har så meget plads..

Anmeld

29. september 2011

Maja_4000

Har kun billede af hendes hjørne i soveværelset inden vi flyttede .. Vi har boet her siden marts , men har ikke fået taget mig sammen til at tage billeder endnu
Men du kan lige se dem jeg har (:

Anmeld

29. september 2011

Mette.

Mus84 skriver:

det er altså også super sødt værelse! Kan godt lide de ugler, er det wallsticker eller er de malet?

Og super søde puder på madrassen. Får i den brugt og hvad bruger i den til? Har os tænkt at lave sådan en, men hvis ikke man bruger det tager det os bare meget plads når vi ikke har så meget plads..

Tak. Det er wallstickers. Oprindeligt var det et helt træ ( http://www.almaogjacob.dk/shop/room-mates-stort-1139p.html), men min datter er en pilfinger og har hevet det hun kunne ned fra væggen. 

Jeg har selv lavet hele hjørnet + plus puderne. Vi bruger det megte. Emilie tumler rigtig meget i det, kigger på sit legetøj der, vi læser bøger og generelt er vi bare rigtig glade for det.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.