Hvilket dyr til min datter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

SussieThyssen

lærkes_mor skriver:

Tak for dit svar :-)

Vi er også kommet frem til at det skal være en dværg kanin. Ved du om de må stå udenfor på en dækket altan? Så lugter de jo ikke inde :-) MEn kommer stadig ind og bliver kælet med og kan løbe rundt...

Ja..hvis I sørger for at købe et isoleret hus med sovekabine, og at den har masser af halm at gemme sig i.
Men det kræver også at I har adgang netop til halmballer, for det bliver for dyrt, hvis I skal bruge hø fra supermarkedet. Desuden har hø ikke den samme varme- og isolationsenergi, som halm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Mikkel's mor <3

lærkes_mor skriver:

Hej :-)

Min store pige bliver 4 år d.13 oktober.

Derfor har min mand og jeg snakket lidt om at give hende et dyr i fødselsdagsgave (hun eeeeeeeeelsker dyr!!)

Men men men.. Vi bor til leje og må max ha et dyr på dværg kanin str (dog ikke krybdyr, vi har haft 2 firben, som mandens mor fik da vi flyttede)

Men vi kan ikke finde ud af om et hamster, et marsvin eller en dværg kanin er det bedste valg?

Hvad ville du vælge? og hvorfor?

er der nogle ulemper ved nogle af dyrene?

Min mand siger de kun lugter hvis man ikke gør nok rent ved dem, mener i også det?

Mvh Sara

Af dem du selv har skrevet ville jeg nok vælge en kanin.. men ellers vil jeg sige en chincilla, de lugter ikke, og er lette at gøre tamme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.