39 i feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Isabella_mor

prøv evt med saftevand eller juice og se hvad han siger til det.. (helst æblejuice fremfor appelsinjuice) 

det vigtigste er væske og våde bleer.. 

og så skal du klæde ham af så han kun har ble på og så sørge for at han ligger køligt, han må ikke få det for varmt. og så ring til vagtlægen. det kan være i skal ud i noget panodil til ham for at slå feberen ned, og for at han evt kan falde til ro hvis han græder og er helt ulykkelig.

God bedring med ham 

læste lige at han er blevet vaccineret, og det er en ganske normal reaktion, og der skulle den person der har vaccineret ham også fortalt dig at er feberen over 38 så SKAL man ringe til vagtlægen..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Muhmi

isabellamor skriver:

prøv evt med saftevand eller juice og se hvad han siger til det.. (helst æblejuice fremfor appelsinjuice) 

det vigtigste er væske og våde bleer.. 

og så skal du klæde ham af så han kun har ble på og så sørge for at han ligger køligt, han må ikke få det for varmt. og så ring til vagtlægen. det kan være i skal ud i noget panodil til ham for at slå feberen ned, og for at han evt kan falde til ro hvis han græder og er helt ulykkelig.

God bedring med ham 

læste lige at han er blevet vaccineret, og det er en ganske normal reaktion, og der skulle den person der har vaccineret ham også fortalt dig at er feberen over 38 så SKAL man ringe til vagtlægen..  

Tak for svar har først lige set det nu her

Silas har det meget bedre nu her heldigvis.... Det kom ikke så vidt at vi ringede til vagtlægen, for da jeg først fik ammet ham, så gik lidt af panikken af mig...

Men skal man virkelig ringe ved feber over 38? Altså, jeg bliver meget nemt påvirket af feber, bare 0,5 grader for meget i min krop og så er jeg næsten ved at stå af... Men er de ikke lidt mere hardcore end os de små? Jeg spørger af ren og skær nysgerrighed, jeg aner det nemlig ikke

Sjovt at lægenikke sagde noget.... Men kan nok være fordi han slet ikke var til at skyde igennem da han så "sådan en kernesund lille fyr" som han sagde... Lidt sjovt, lægen var virkelig optaget af hvor sund og dejlig han så ud.... Så det kunne være derfor, jeg glemte jo også at spørge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.