39 i feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Muhmi

Er det egentlig normalt at deres hænder bliver iskolde mens resten af kroppen er brændvarm!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Muhmi

Albert/Alberthe1 skriver:

Føl efter inde i dig selv!! Hvis du føler dig mest tryg ved at vende den med lægen, så synes jeg du skal ringe til VL. Men med tanke på at han ikke vil drikke, spise, bleen næste er tør og hans høje feber, så ville jeg ringe til lægen!! Håber virkelig han får det bedre!!

Vi ringer til min mor som lige må komme og vudére lidt... Men jeg har meget lyst til at ringe efter vagtlægen må jeg indrømme.....

Anmeld

26. september 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Okay... Det lyder jo som om jeg skulle få ringet så...

Ville for længst have ringet hvis ikke det var fordi onfone er noget værre bras og de skifter vores nummer over på et andet simkort som de IKKE har sendt os endnu... Så jeg skal ud og lede efter telefon....

Hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt 

Anmeld

26. september 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Er det egentlig normalt at deres hænder bliver iskolde mens resten af kroppen er brændvarm!?

Ja, her hos os er det 

Anmeld

26. september 2011

twinboys

Muhmi skriver:

Nej han får også grød... Det spiste han lidt af tidligere... Men han har ikke fået noget siden og det var klokken halv fire og han er slet ikke interesseret i noget.....

Og ikke meget våd nej... En enkelt tissetår tror jeg på ca. 2½ time

Så længe der er lidt tis i bleen så er det fint...

Og så længe han bare spiser eller drikker lidt...

Hører han har fået en vac. idag så er det jo ganske normalt at han er lidt syg af det med feber...

Majbritt

Anmeld

26. september 2011

VNB

hvis du føler at du ikke selv ordentlig kan bedømme det - ville jeg ringe søde...

om ikk andet så får i da lidt ro på måske af at snakke med en læge 

Anmeld

26. september 2011

Albert/Alberthe1

Muhmi skriver:

Vi ringer til min mor som lige må komme og vudére lidt... Men jeg har meget lyst til at ringe efter vagtlægen må jeg indrømme.....

Okay, altid godt at have en mor ved hånden... Bruger også mine mødre meget... boi mor og bonusmor! Men som sagt, gør hvad du mener! Jeg har ihvert fald erfaret at jeg alligevel ikke finder ro, før jeg har gjort det jeg føler for!!

Anmeld

26. september 2011

Albert/Alberthe1

Noget nyt??

Anmeld

26. september 2011

Muhmi

Albert/Alberthe1 skriver:

Noget nyt??

Ja, jeg har fået modermælk i ham to gange nu her... Hans temperatur er faldet til 38,7 så det går ligeså stille ned ad igen håber jeg  Han er bare ikke til at få flydende panodil junior i, så det gør det lidt svært, æv bæv... Ville ellers gerne kunne hjælpe ham på den måde, men han er en stædig lille mand

Tusind tak fordi du spørger

Anmeld

26. september 2011

Sara.

Muhmi skriver:

Ja, jeg har fået modermælk i ham to gange nu her... Hans temperatur er faldet til 38,7 så det går ligeså stille ned ad igen håber jeg  Han er bare ikke til at få flydende panodil junior i, så det gør det lidt svært, æv bæv... Ville ellers gerne kunne hjælpe ham på den måde, men han er en stædig lille mand

Tusind tak fordi du spørger

Man kan få panodil i stik pille, det er dem jeg har brugt til mine børn....

Og så hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt..

Men de gange jeg har ringet har jeg næsten altid fået afvide at så længe der bare kommer lidt væske i barnet og der er våde bleer så er det okay.

Du kan også kigge på farven og lugten på tisset. Om det er normalt eller meget koncentreret.

God bedring med bettemanden...

Kram fra en mor med en datter som også er syg med 39,2 i feber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.