39 i feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Muhmi

Silas temperatur er gået fra 38,4 til 39 på ca. to timer..... Han vil ikke spise og er meget ugidelig.... Bør jeg være mere bekymret end jeg er??

Please hjælp mig piger....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

twinboys

Muhmi skriver:

Silas temperatur er gået fra 38,4 til 39 på ca. to timer..... Han vil ikke spise og er meget ugidelig.... Bør jeg være mere bekymret end jeg er??

Please hjælp mig piger....

Drikker han???

God bedring til ham...

Majbritt

Anmeld

26. september 2011

Albert/Alberthe1

Han var også blevet vaccineret ikk?? Vil han drikke vand, kan du komme i kontakt med ham og er bliver bleen stadig våd?? Spørger fordi det var det lægevagten spurgte mig om sidst! Men stiger den yderliger, ville jeg altså ringe til vagtlægen

Anmeld

26. september 2011

Muhmi

twinboys skriver:

Drikker han???

God bedring til ham...

Majbritt

Han vil ingenting have... Jeg ammer jo stadig...

Men han vil heller ikke have flaske, eller kølig klud på panden...

Anmeld

26. september 2011

twinboys

Han vil ingenting have... Jeg ammer jo stadig...

Men han vil heller ikke have flaske, eller kølig klud på panden...

Bliver han kun ammet???

Hvad med kogt koldt vand???

Er bleen våd når du skifter ham???

Anmeld

26. september 2011

Muhmi

Albert/Alberthe1 skriver:

Han var også blevet vaccineret ikk?? Vil han drikke vand, kan du komme i kontakt med ham og er bliver bleen stadig våd?? Spørger fordi det var det lægevagten spurgte mig om sidst! Men stiger den yderliger, ville jeg altså ringe til vagtlægen

Jo det er han, kl. 10.00 i formiddags

Der er bestemt ikke meget at prale af i den ble jeg lige har skiftet...

Hangræder meget halvhjertet og ligger bare og grynter.....

Anmeld

26. september 2011

Muhmi

Bliver han kun ammet???

Hvad med kogt koldt vand???

Nej han får også grød... Det spiste han lidt af tidligere... Men han har ikke fået noget siden og det var klokken halv fire og han er slet ikke interesseret i noget.....

Og ikke meget våd nej... En enkelt tissetår tror jeg på ca. 2½ time

Anmeld

26. september 2011

Clisolka

Vi havde fat i lægevagten lørdag formiddag pga. feber - de spurgte om hun fik noget at drikke, og om bleerne var våde. 

I dag havde vi hende så til lægen pga. den dumme hoste, og de spurgte om det samme 

Min SP sagde at feberen ikke måtte overgå 38,5 - ellers skulle vi give et kald til lægevagten 

Her kan vi med nød og næppe får lidt MME i hende, ellers vil hun intet have - foruden vand 

Anmeld

26. september 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Vi havde fat i lægevagten lørdag formiddag pga. feber - de spurgte om hun fik noget at drikke, og om bleerne var våde. 

I dag havde vi hende så til lægen pga. den dumme hoste, og de spurgte om det samme 

Min SP sagde at feberen ikke måtte overgå 38,5 - ellers skulle vi give et kald til lægevagten 

Her kan vi med nød og næppe får lidt MME i hende, ellers vil hun intet have - foruden vand 

Okay... Det lyder jo som om jeg skulle få ringet så...

Ville for længst have ringet hvis ikke det var fordi onfone er noget værre bras og de skifter vores nummer over på et andet simkort som de IKKE har sendt os endnu... Så jeg skal ud og lede efter telefon....

Anmeld

26. september 2011

Albert/Alberthe1

Muhmi skriver:

Jo det er han, kl. 10.00 i formiddags

Der er bestemt ikke meget at prale af i den ble jeg lige har skiftet...

Hangræder meget halvhjertet og ligger bare og grynter.....

Føl efter inde i dig selv!! Hvis du føler dig mest tryg ved at vende den med lægen, så synes jeg du skal ringe til VL. Men med tanke på at han ikke vil drikke, spise, bleen næste er tør og hans høje feber, så ville jeg ringe til lægen!! Håber virkelig han får det bedre!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.