Anbefal en højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Mamalou

SjeBets skriver:

vi har 4 trip trap stole elsker de stole, og ungerne er i alderen 3 til 11 og de er så glade for dem.  Min nevø og niece bruger dem også og de er 18 og 6 mdr.  

Vi har fundet alle 4 brugte og har givet sammenlagt  1150 for alle 4, og de er pæne stadig ellers kan man bare lige slibe dem ned og lakere eller male dem .. 

Det var billigt. Det kan godt være jeg skal en tur forbi dba og se hvad de har at byde på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Mamalou

Mille83 skriver:

Jeg ved ikke om der SKAL, men det gode er at der er støtte hele vejen rundt om, også lige en pude el lign i ryggen/siderne, så sidder de perfekt, syntes jeg 

Det ved jeg heller ikke? De er rigtig fine og så er det snart at benene nemt kan tages af, så man nemt kan tage dem med

Anmeld

25. september 2011

Mamalou

Nessie skriver:

Jeg synes ikke den virker anderledes end en Trip Trap stol, og er glad for den.

Man kunne købe en hynde at sætte i, men ved faktisk ikke om der er en decideret babyindsats

Oki! Hvis bare de får den nødvendige støtte, så behøver det vel ikke være en decideret babyindsats.

Anmeld

25. september 2011

henh01

Mamalou skriver:

Dem der er kommet her i weekenden?

Ja det er det

Anmeld

25. september 2011

Mamalou

chael skriver:

Syntes faktisk ikke der findes noget andet godt alternativ til tripp trapp. Jeg ville klart vælge den stol.

Ja den er dyr, men en stol til 1100 kr, der bliver brugt i 6 år +, det syntes jeg er meget gode penge givet godt ud

Du kunne jo ønske dig den?

Jeg syntes den er den bedste.

*Camilla 39+4

Det lyder til at det er den rette stol! Og prisen ganget ud med brugstiden så er det vist en økonomisk god løsning i den sidste ende

Anmeld

25. september 2011

Janni.

Mamalou skriver:

Kan du huske prisen?

Silas har fået sin stol i dåbsgave så ved ikke hvad den har kostet, men jeg kan finde den på nettet til 699,00 kr lige nu (+100 kr til forsendelse)

http://www.bornebiksshop.dk/product.asp?product=163

Fandt desuden lige denne tråd som du kan kigge nærmere på 

https://www.baby.dk/debat/42373pi1/babyudstyr/tripp-trapp-vs---danstol.aspx

Anmeld

25. september 2011

SHERO

Jeg har en trip trap og den billige fra IKEA, bruger den fra ikea 95% af gangene. Trip trappen er sååå træls at tørre af fordi han både spilder på hynde, fodstøtte, ven og rygstøtte (han spiser ikke så pænt hehe) Den fra Ikea ryger bare en tur under bruseren når den er godt beskidt, og så har jeg en gummi måtte under jeg bare lige bukker sammen så jeg kan smide krummer ud og så bare tørre af.

Er sikker på jeg nok skal blive glad for trip trappen når han blir bedre til at spise "pænt" men nøøøj hvor er den træls når han ikke gør... Så den står pt bare til pynt i stuen, og så spiser vi i køkkenet..

Anmeld

25. september 2011

Mille83

Tullen85 skriver:

Jeg har en trip trap og den billige fra IKEA, bruger den fra ikea 95% af gangene. Trip trappen er sååå træls at tørre af fordi han både spilder på hynde, fodstøtte, ven og rygstøtte (han spiser ikke så pænt hehe) Den fra Ikea ryger bare en tur under bruseren når den er godt beskidt, og så har jeg en gummi måtte under jeg bare lige bukker sammen så jeg kan smide krummer ud og så bare tørre af.

Er sikker på jeg nok skal blive glad for trip trappen når han blir bedre til at spise "pænt" men nøøøj hvor er den træls når han ikke gør... Så den står pt bare til pynt i stuen, og så spiser vi i køkkenet..

Nemlig ikeaen er uundværlig....

Anmeld

25. september 2011

Mamalou

MoarHvidovre skriver:

Vi har en Trip  Trap stol. Vores datter på 2 1/2 år sidder stadigvæk på den.

Stolen fra IKEA er også rigtig god - hvis man skal ud og spise hos andre og ikke til dagligt brug. Der er ikke støtte til fødderne og det anbefaler man at der er.

Jeg synes også at jeg havde hørt, at der skulle være støtte til de små fusser, men var ikke sikker!

Anmeld

25. september 2011

dorthemus

Mamalou skriver:

Den stol har jeg set på en tysk hjemmeside, som også sælger trip trap stole. Konceptet ser ud til at være det samme som trip trap? Eller? Ved du om man kan købe pude/baby indsats til den også?

Jeg har købt trip trap stol i Tyskland med babyindsats og pude. Sparede 600 kr og der var gratis fragt...blev leveret til døren på tre dage. Fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.