Anbefal en højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.611 visninger
40 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Mamalou

Hej Ladies! Jeg er på udkig efter en højstol til min søn. Jeg har set på en trip trap/stokke stol, men synes de er dyre, selvom jeg dog har indtrykket af at de bliver brugt i mange år. Jeg er lidt på bar bund mht hvilken stol man bør vælge? Nogle der kan anbefale en god - og måske billigere alternativ end trip trap/stokke? Kh. Louise (skrevet fra mobilen, derfor står det lidt rodet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Hvem?

Mamalou skriver:

Hej Ladies! Jeg er på udkig efter en højstol til min søn. Jeg har set på en trip trap/stokke stol, men synes de er dyre, selvom jeg dog har indtrykket af at de bliver brugt i mange år. Jeg er lidt på bar bund mht hvilken stol man bør vælge? Nogle der kan anbefale en god - og måske billigere alternativ end trip trap/stokke? Kh. Louise (skrevet fra mobilen, derfor står det lidt rodet)

Herhjemme bruger vi godt nok Tripp Trapp højstolene, dog har den mindste af en eller mærkelig grund set sig sur på sin og han sidder pt. i en fra Ikea - den billige til 89 kr, den mente han åbenbart var bedre li nu....

Anmeld

25. september 2011

Nessie

Vi købte en stol i Tyskland, den ligner en Trip Trap stol en hel del, og kostede 7-800 kr.
Den er rigtig god, og kan ikke vippe, selvom han skubber fra ved bordet

Nå ja, mærket er Geuther

Anmeld

25. september 2011

Mille83

Mamalou skriver:

Ikeas højstol til 79,- 

Vi har en trip trap, men føler bare vores datter sidder bedre i den fra ikea...Og den har vi altid brugt til hende, hun er nu 16 mdr..

Anmeld

25. september 2011

Mamalou

Bondefruen skriver:

Herhjemme bruger vi godt nok Tripp Trapp højstolene, dog har den mindste af en eller mærkelig grund set sig sur på sin og han sidder pt. i en fra Ikea - den billige til 89 kr, den mente han åbenbart var bedre li nu....

Det er også et godt koncept - Trip trap - blev bare lidt svimmel over hvor hurtigt det løber op, når der også skal købes babyindsats. Altid noget at der kan købes en billigere model i IKEA, når nu Bettefyren har set sig sur på trip trap stolen

Anmeld

25. september 2011

Malonde1985

Trip trap

Begge vores er købt billigt brugt  de holder sååå længe og følger jo med børnene. Vores store pige har haft sin siden hun var bebs, og nu er hun 5 år. Hun elsker den stol og vil ikke sidde på andet. Vores lille trold på 7 mdr, har også en og elsker også at sidde i den - han har så heller ikke prøvet andet... ha ha

Anmeld

25. september 2011

Janni.

Vi har en danstol som minder meget om trip trap. Ikea stolen har vi med når vi er ude hos venner og familie som ikke har en stol der passer til Silas. 

(Billedet er lånt) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. september 2011

Malonde1985

DEN BLÅ AVIS

Anmeld

25. september 2011

Mamalou

Nessie skriver:

Vi købte en stol i Tyskland, den ligner en Trip Trap stol en hel del, og kostede 7-800 kr.
Den er rigtig god, og kan ikke vippe, selvom han skubber fra ved bordet

Nå ja, mærket er Geuther

Den stol har jeg set på en tysk hjemmeside, som også sælger trip trap stole. Konceptet ser ud til at være det samme som trip trap? Eller? Ved du om man kan købe pude/baby indsats til den også?

Anmeld

25. september 2011

henh01

så en fin en i tilbudsaviserne, mener det var føtex - den lignede trip trapp men kostede kun 500 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.