Anbefal en højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

SjeBets

vi har 4 trip trap stole elsker de stole, og ungerne er i alderen 3 til 11 og de er så glade for dem.  Min nevø og niece bruger dem også og de er 18 og 6 mdr.  

Vi har fundet alle 4 brugte og har givet sammenlagt  1150 for alle 4, og de er pæne stadig ellers kan man bare lige slibe dem ned og lakere eller male dem .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Mamalou

Mille83 skriver:

Ikeas højstol til 79,- 

Vi har en trip trap, men føler bare vores datter sidder bedre i den fra ikea...Og den har vi altid brugt til hende, hun er nu 16 mdr..

Har set de stole - rigtig fine til en rigtig fin pris! Men hvordan er det for den lille, når der ikke er støtte til fødderne? Skal der ikke være det?

Anmeld

25. september 2011

Mille83

Mamalou skriver:

Har set de stole - rigtig fine til en rigtig fin pris! Men hvordan er det for den lille, når der ikke er støtte til fødderne? Skal der ikke være det?

Jeg ved ikke om der SKAL, men det gode er at der er støtte hele vejen rundt om, også lige en pude el lign i ryggen/siderne, så sidder de perfekt, syntes jeg 

Anmeld

25. september 2011

Nessie

Mamalou skriver:

Den stol har jeg set på en tysk hjemmeside, som også sælger trip trap stole. Konceptet ser ud til at være det samme som trip trap? Eller? Ved du om man kan købe pude/baby indsats til den også?

Jeg synes ikke den virker anderledes end en Trip Trap stol, og er glad for den.

Man kunne købe en hynde at sætte i, men ved faktisk ikke om der er en decideret babyindsats

Anmeld

25. september 2011

Mamalou

Malonde1985 skriver:

Trip trap

Begge vores er købt billigt brugt  de holder sååå længe og følger jo med børnene. Vores store pige har haft sin siden hun var bebs, og nu er hun 5 år. Hun elsker den stol og vil ikke sidde på andet. Vores lille trold på 7 mdr, har også en og elsker også at sidde i den - han har så heller ikke prøvet andet... ha ha

Det er bestemt også en god stol!

Anmeld

25. september 2011

Mamalou

Janni. skriver:

Vi har en danstol som minder meget om trip trap. Ikea stolen har vi med når vi er ude hos venner og familie som ikke har en stol der passer til Silas. 

(Billedet er lånt) 

Kan du huske prisen?

Anmeld

25. september 2011

chael

Mamalou skriver:

Hej Ladies! Jeg er på udkig efter en højstol til min søn. Jeg har set på en trip trap/stokke stol, men synes de er dyre, selvom jeg dog har indtrykket af at de bliver brugt i mange år. Jeg er lidt på bar bund mht hvilken stol man bør vælge? Nogle der kan anbefale en god - og måske billigere alternativ end trip trap/stokke? Kh. Louise (skrevet fra mobilen, derfor står det lidt rodet)

Syntes faktisk ikke der findes noget andet godt alternativ til tripp trapp. Jeg ville klart vælge den stol.

Ja den er dyr, men en stol til 1100 kr, der bliver brugt i 6 år +, det syntes jeg er meget gode penge givet godt ud

Du kunne jo ønske dig den?

Jeg syntes den er den bedste.

*Camilla 39+4

Anmeld

25. september 2011

Mamalou

henh01 skriver:

så en fin en i tilbudsaviserne, mener det var føtex - den lignede trip trapp men kostede kun 500 kr.

Dem der er kommet her i weekenden?

Anmeld

25. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har en Trip  Trap stol. Vores datter på 2 1/2 år sidder stadigvæk på den.

Stolen fra IKEA er også rigtig god - hvis man skal ud og spise hos andre og ikke til dagligt brug. Der er ikke støtte til fødderne og det anbefaler man at der er.

Anmeld

25. september 2011

Nessie

Mamalou skriver:

De små har bedst af støtte under fødderne, så Ikea stolen vil jeg i hvert fald ikke anbefale til dagligt brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.