Småfolks sengetøj kvalitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

SpunkenJo

isabellamor skriver:

nu har jeg to sæt derfra og de er begge vasket minimum to gange, det ene er købt brugt og der kan ikke ses forskel fra det jeg har fra nyt og så til det der er købt brugt. og det er vasket med eddike, og det holder rigtig godt.. men deres tøj er svært at holde flot i lang tid. så der virker eddike måske også godt.. det er noget vi er begyndt på at vaske med herhjemme for et par uger siden.. og jeg syntes det fungere fantastisk. plus at vores vaskemaskine ikke længere lugter af sure våde gamle gummisko... 

Ja man skal ikke kimse af det der eddike

Det holder også kalken væk, og specielt sort tøj helt klart i farverne

Meeen jeg har desværre ikke succes med det der sengetøj fra Småfolk og helt sikkert slet heller ikke med deres tøj, og det er bare så pisse ærgelgt, for jeg er tosset med deres print....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

maria_wlt

Misselbek skriver:

Problemet er bare at det skal være noget der holder uden det skal have "særbehandling" for min mand vasker ofte, og han skal også kunne huske det. :-)

Uden særbehandling holder det IKKE...

Det er som skrevet før alt for sart og bliver grimt i farven... Tøj som sengetøj.. Desværre...

Anmeld

26. september 2011

Isabella_mor

SpunkenJo skriver:

Ja man skal ikke kimse af det der eddike

Det holder også kalken væk, og specielt sort tøj helt klart i farverne

Meeen jeg har desværre ikke succes med det der sengetøj fra Småfolk og helt sikkert slet heller ikke med deres tøj, og det er bare så pisse ærgelgt, for jeg er tosset med deres print....

jeg har faktisk overvejet at forsøge at når jeg køber en ny body eller sådan noget at købe en vaskepose til og så vaske det i sådan en for at se om det evt skåner bedre..

Anmeld

26. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Filuca skriver:

Godt tip - det vil jeg prøve Hvor meget salt skal man bruge, tror du?

Mener det er ca 500 gr til sådan en omgang.Nok lidt mindre når det kun er et sæt sengetøj. Du kan sikkert halvere det hvis det ikke er så store mængder, da det jo er indfarvet i forvejen, og man bruger 500 gr. til at indfarve med. Bare køb det billigste fine salt du kan finde. 

Eddike som andre forslår er også godt til at holde på farverne! 

Anmeld

26. september 2011

SpunkenJo

isabellamor skriver:

jeg har faktisk overvejet at forsøge at når jeg køber en ny body eller sådan noget at købe en vaskepose til og så vaske det i sådan en for at se om det evt skåner bedre..

Det er da et forsøg værd. Men kan ikke se det skal gøre en større forskel end at vende vrangen.

Jeg ender vrangen på aaalt tøj inden det vasket for at det ikke skal fnulre og miste farve/tryk/print

Anmeld

29. september 2011

mortilflere

Hvordan vasker i tøjet ???

Har ik de problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.