Småfolks sengetøj kvalitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Mor til Mike

Ville lige høre om Småfolks baby sengetøj er i samme kvalitet som deres tøj? er helt vild med selve designet, men magter ikke hvis det ligner noget der er blevet kørt over efter en vask. 

Nogle erfaringer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Mor til Mike

Misselbek skriver:

Ville lige høre om Småfolks baby sengetøj er i samme kvalitet som deres tøj? er helt vild med selve designet, men magter ikke hvis det ligner noget der er blevet kørt over efter en vask. 

Nogle erfaringer? 

Ingen der ved det?

Anmeld

25. september 2011

Malonde1985

Det er super lækker kvalitet!! Vores har været vasket et par gange efterhånden og stadig ligeså lækkert som var det lige taget ud af pakken  5 ud af 5

Anmeld

25. september 2011

SpunkenJo

Nogle erfaringer? 

Min erfaring er at det desværre er det samme

Det er bare sååå træls, for deres designs og print er bare så flotte, men de holder bare slet ikke øv!

Det bedste sengetøj vi har er fra Katvig. Det holder bare og derfor har jeg 6-7 sæt derfra og kun et enkelt fra Småfolk fordi jeg bare er så skuffet over kvaliteten.

Kan ikke forstå det er så svært for dem at lave det ordentligt

Anmeld

25. september 2011

Mor til Mike

Malonde1985 skriver:

Det er super lækker kvalitet!! Vores har været vasket et par gange efterhånden og stadig ligeså lækkert som var det lige taget ud af pakken  5 ud af 5

Okay mange tak skal du have så skal jeg helt klart ud og investere i det  

Anmeld

25. september 2011

Mor til Mike

SpunkenJo skriver:

Min erfaring er at det desværre er det samme

Det er bare sååå træls, for deres designs og print er bare så flotte, men de holder bare slet ikke øv!

Det bedste sengetøj vi har er fra Katvig. Det holder bare og derfor har jeg 6-7 sæt derfra og kun et enkelt fra Småfolk fordi jeg bare er så skuffet over kvaliteten.

Kan ikke forstå det er så svært for dem at lave det ordentligt

Fuck hvor er det øv .. Det så super flot, men det går jo ikke hvis det hurtigt ser slidt og ødelagt ud

Synes også de burde tage sig sammen og lave noget i ordentligt kvalitet.. 

Anmeld

25. september 2011

SpunkenJo

Misselbek skriver:

Fuck hvor er det øv .. Det så super flot, men det går jo ikke hvis det hurtigt ser slidt og ødelagt ud

Synes også de burde tage sig sammen og lave noget i ordentligt kvalitet.. 

Det er som om farven ikke er "forseglet" og derfor mister sin glans (og ofte) efter bare en enkelt vask

Hvis jeg sku købe Småfolk sengetøj/tøj så skal det være meget billigt og meget nedsat!!!
- så er det et ok køb, men til fuld pris er det slet ikke kronerne værd, desværre

Anmeld

25. september 2011

Mor til Mike

SpunkenJo skriver:

Det er som om farven ikke er "forseglet" og derfor mister sin glans (og ofte) efter bare en enkelt vask

Hvis jeg sku købe Småfolk sengetøj/tøj så skal det være meget billigt og meget nedsat!!!
- så er det et ok køb, men til fuld pris er det slet ikke kronerne værd, desværre

Okay, tak for dit svar! tror jeg undvære så, indtil de tager så sammen og laver det bedre.. 

Anmeld

25. september 2011

Isabella_mor

Misselbek skriver:

Nogle erfaringer? 

jeg syntes personligt at sengetøjet er i MEGET bedre i kvalitet end selve tøjet er, hvis man bruger det trick at vaske det med flydende sæbe color, og en spiseske med gennemsigtig eddike (ikke den brune) istedet for skyllemiddel..

Anmeld

25. september 2011

Mor til Mike

isabellamor skriver:

jeg syntes personligt at sengetøjet er i MEGET bedre i kvalitet end selve tøjet er, hvis man bruger det trick at vaske det med flydende sæbe color, og en spiseske med gennemsigtig eddike (ikke den brune) istedet for skyllemiddel..

Problemet er bare at det skal være noget der holder uden det skal have "særbehandling" for min mand vasker ofte, og han skal også kunne huske det. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.