Småfolks sengetøj kvalitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Isabella_mor

Misselbek skriver:

Problemet er bare at det skal være noget der holder uden det skal have "særbehandling" for min mand vasker ofte, og han skal også kunne huske det. :-)

ja, det er nu ikke så besværligt.. men man kan godt vaske forkert, altså så længe det bliver vasket med farver, men den "opskrift" jeg kom med er et alm husmoderråd og eddike bevarewr farven rigtig godt..

og så falmer farverne, og det kan det gøre med alle slags sengetøj og stykker tøj.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

morethanperfect

Jeg syns det er rigtig god kvalitet .. Meget bedre en deres tøj er !

Anmeld

25. september 2011

twinboys

morethanperfect skriver:

Jeg syns det er rigtig god kvalitet .. Meget bedre en deres tøj er !

lige mine ord... men Katvig holder bedre og i bedre kvalitet

Anmeld

25. september 2011

morethanperfect

twinboys skriver:

lige mine ord... men Katvig holder bedre og i bedre kvalitet

Ja, katvig er også riigtig lækkert !

Anmeld

25. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Problemet er bare at det skal være noget der holder uden det skal have "særbehandling" for min mand vasker ofte, og han skal også kunne huske det. :-)

Hvis du køber et sæt, så prøv at vaske det med  alm køkkensalt første gang. køkkensalt binder farven, og man bruger det jo til at indfarve tøj med når man hjemmefarver, så måske kan det hjælpe på holdbarheden. 

Anmeld

25. september 2011

_-Kathrine-_

Jeg er helt vild med deres sengetøj, men jeg synes det er så stift!!
Villads har et fra Södahl som bare er dejlig blødt..
Nogen gode fif?

Anmeld

25. september 2011

SpunkenJo

isabellamor skriver:

ja, det er nu ikke så besværligt.. men man kan godt vaske forkert, altså så længe det bliver vasket med farver, men den "opskrift" jeg kom med er et alm husmoderråd og eddike bevarewr farven rigtig godt..

og så falmer farverne, og det kan det gøre med alle slags sengetøj og stykker tøj.. 

Det er et skidegodt trick, og sådan har jeg altid vasket aaalt vores vasketøj. Altså med eddike og flydende vaskemiddel, men aæligevel er småfolk bare pffff-grrrr-pleeh-ØV!

Sådan har deres sengetøj jo været i årevis, hvorfor gør de ikke noget ved det? Iiihhh!!!

Anmeld

25. september 2011

Malonde1985

Hmm....... vi har 3 sæt småfolk sengetøj og synes altså de er rigtig lækre i kvalitet, og de er bestemt ikke falmet eller noget i vask. Vasker med alm. neutral

Anmeld

25. september 2011

Isabella_mor

SpunkenJo skriver:

Det er et skidegodt trick, og sådan har jeg altid vasket aaalt vores vasketøj. Altså med eddike og flydende vaskemiddel, men aæligevel er småfolk bare pffff-grrrr-pleeh-ØV!

Sådan har deres sengetøj jo været i årevis, hvorfor gør de ikke noget ved det? Iiihhh!!!

nu har jeg to sæt derfra og de er begge vasket minimum to gange, det ene er købt brugt og der kan ikke ses forskel fra det jeg har fra nyt og så til det der er købt brugt. og det er vasket med eddike, og det holder rigtig godt.. men deres tøj er svært at holde flot i lang tid. så der virker eddike måske også godt.. det er noget vi er begyndt på at vaske med herhjemme for et par uger siden.. og jeg syntes det fungere fantastisk. plus at vores vaskemaskine ikke længere lugter af sure våde gamle gummisko... 

Anmeld

26. september 2011

Filuca

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvis du køber et sæt, så prøv at vaske det med  alm køkkensalt første gang. køkkensalt binder farven, og man bruger det jo til at indfarve tøj med når man hjemmefarver, så måske kan det hjælpe på holdbarheden. 

Godt tip - det vil jeg prøve Hvor meget salt skal man bruge, tror du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.