Dårlig behandling af lægenvagten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Prinsessens'Mor<3

benjamins'mor skriver:

Det er godtnok også frækt! Benjamins farmor har også ringet for mig nogle gange, og der er der aldrig blevet snakket sådan, og det er jo ligesom fordi man trøster sit barn i stedet for.

ja hvad bilder man sig ind og give sit barn alt sin opmærksomhed når det er ked/syg?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

AnnaK89

Jeg vil også mene at flyndende Panodil er meget normalt at have i huset 

Og det må gerne gives til små børn, selvfølgelig i samråd med læge. 

Men min datter har fået det rigtig mange gange, selv fra helt lille. Hun fik det faktisk fast 3 gange om dagen i 1 måned.

Anmeld

25. september 2011

Benjamins'mor

AnnaKJ skriver:

Jeg vil også mene at flyndende Panodil er meget normalt at have i huset 

Og det må gerne gives til små børn, selvfølgelig i samråd med læge. 

Men min datter har fået det rigtig mange gange, selv fra helt lille. Hun fik det faktisk fast 3 gange om dagen i 1 måned.

Ja, det kan være det er normalt. Men når professionelle som SP siger man ikke må, så går man jo ud fra det er det rigtige. 

Anmeld

25. september 2011

AnnaK89

benjamins'mor skriver:

Ja, det kan være det er normalt. Men når professionelle som SP siger man ikke må, så går man jo ud fra det er det rigtige. 

Ja, men vil så sige at min datter blev sat i "Panodil-behandling" af en overlæge på Epilepsi Hospitalet, så det er professionelt nok til at jeg tror på at man godt må.

Anmeld

25. september 2011

Benjamins'mor

AnnaKJ skriver:

Ja, men vil så sige at min datter blev sat i "Panodil-behandling" af en overlæge på Epilepsi Hospitalet, så det er professionelt nok til at jeg tror på at man godt må.

Nårh jaja. 

Det var nu mere at jeg ikke havde det i huset fordi jeg ikke troede man måtte give det, og så snakkede damen nedladende til mig.

Anmeld

25. september 2011

skønneunger

Nej det var ikke ok for den læge at sige sådan, h*n kunne måske have sagt at i skal have fat i noget panodil og sørg helst for at i har noget derhjemme hvis i fik brug for det igen.

Man kan sgu ikke vide alt som førstegangsmor og hvis din sp har sagt han ikke må få det jamen hvorfor skal man så købe det? at hun så tager fejl er noget andet

Min ældste på 8 har aldrig haft ondt på nogen måde så panodil var nødvendigt, men til gengæld har den lille (3 år) haft møb mange gange og alverdens andre ting, men første gang han blev syg havde jeg da heller ikke noget børnepanodil hjemme, det blev hentet sammen med antibiotika på apoteket, men jeg havde det jo ikke hjemme fordi min store dreng aldrig har haft brug for det så jeg tænkte jo ikke lige på det.

Men husk endelig ikke gøre alt hvad din sp siger, lyt efter dit hjerte og gør hvad du syntes er rigtigt, vær kritisk når hun siger noget for lige så mange sp der er lige så mange forskellige meninger og holdninger har de.

nå den røg lidt af sporet ups

Anmeld

25. september 2011

Zeus

Da jeg første gang ringede til vagtlægen for at høre om jeg måtte give flydende panodil, fik jeg et nej. Det var i forbindelse med hendes 3-mdrs vaccine.. Da jeg spurgte vores læge til hendes 5-mdrs vaccine, fik jeg også et nej.. Først da jeg spurgte 3. gang, da var hun vist over de 6 mdr, fik af vide, at jeg måtte prøve med panodil junior (stikpillerne)..

Men nu har jeg dem liggende, også vurderer vi selv om det er nødvendigt

Anmeld

25. september 2011

Malli

Øv for en oplevelse, specielt når det er nogen man ringer til, når man selv synes at man ikke har mere at hamle op med, men man er bekymret for sit barn!

Jeg prøvede selv det samme, sidste vinter, da min datter var 10 måneder. Hun havde 40,1 i feber, og var meget døsig, jeg synes hun bleve mere og mere træt i løbet af aftenen, og jeg blev bekymret og ringede til lægevagten. der var kl ca. 20.30. Hun sagde så kom dog herop og få hende tjekket, jeg sagde at vi ingen bil havde, sneen lå op til knæene og om det ikke var muligt at få en lægevagt ud når det drejede sig om et lille barn. (DEt har vi fået før om natten) JEg havde ikke specielt meget lyst til at pakke hende i flyverdragt,hue og vanter og ud i kulden med bus! Hendes svar var " Bor du på plejehjem, og er besværet i at gå"? Øhh nej svarede jeg? "Fint så kan i godt selv komme herop, vi kører kun ud til ældre gangbesværet" Så sagde jeg at det var jeg ikke klar over, men at jeg synes at det var en dårlig service, når det drejede sig om så små børn. Hendes svar var, " Hvis ikke du er gangbesværet, kan i jo tage en taxa, det er sådan noget man skal ha råd til som forældre - og hvis ikke i har det så må i huske at lægge penge til side hver morgen til uforudsete udgifter, så som tur til lægevagten, for dem kan der komme mange af når man har små børn" 

Jeg havde ALDRIG nævnt at vi ikke havde råd til taxa, jeg havde bare ikke lige tænkt tanken, og jeg vil da ALTID ha råd til at få min datter transporteret til lægevagten!

Jeg blev så vred, over den behandling, og talte med min læge, som opfordrede mig til at klage over hende til patientklagenævnet! 

Jeg kan også anbefale panodil flydende, det hjalp herhjemme! God bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.