Øv for en oplevelse, specielt når det er nogen man ringer til, når man selv synes at man ikke har mere at hamle op med, men man er bekymret for sit barn!
Jeg prøvede selv det samme, sidste vinter, da min datter var 10 måneder. Hun havde 40,1 i feber, og var meget døsig, jeg synes hun bleve mere og mere træt i løbet af aftenen, og jeg blev bekymret og ringede til lægevagten. der var kl ca. 20.30. Hun sagde så kom dog herop og få hende tjekket, jeg sagde at vi ingen bil havde, sneen lå op til knæene og om det ikke var muligt at få en lægevagt ud når det drejede sig om et lille barn. (DEt har vi fået før om natten) JEg havde ikke specielt meget lyst til at pakke hende i flyverdragt,hue og vanter og ud i kulden med bus! Hendes svar var " Bor du på plejehjem, og er besværet i at gå"? Øhh nej svarede jeg? "Fint så kan i godt selv komme herop, vi kører kun ud til ældre gangbesværet" Så sagde jeg at det var jeg ikke klar over, men at jeg synes at det var en dårlig service, når det drejede sig om så små børn. Hendes svar var, " Hvis ikke du er gangbesværet, kan i jo tage en taxa, det er sådan noget man skal ha råd til som forældre - og hvis ikke i har det så må i huske at lægge penge til side hver morgen til uforudsete udgifter, så som tur til lægevagten, for dem kan der komme mange af når man har små børn"
Jeg havde ALDRIG nævnt at vi ikke havde råd til taxa, jeg havde bare ikke lige tænkt tanken, og jeg vil da ALTID ha råd til at få min datter transporteret til lægevagten!
Jeg blev så vred, over den behandling, og talte med min læge, som opfordrede mig til at klage over hende til patientklagenævnet!
Jeg kan også anbefale panodil flydende, det hjalp herhjemme! God bedring!
Anmeld