Dårlig behandling af lægenvagten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Albert/Alberthe1

Nej, det er bare IKKE okay!! synes det er frækt af H... til. Vi ringer jo til dem fordi at vi er nervøse for vores børn og mange nogen til at fortælle os hvad vi skal gøre, så skal de ikke begynde at nedgøre en. De er ekstrem gode til at få en til at føre sig dum og da det skete for mig ringede jeg ind til dem dagen efter og klagede over personen!! Og fik faktisk en opringning fra den tåbelige læge jeg havde snakket med aftenen forinden, hvor han undskyldte!! De skal sku også have atvide når de laver en fejl og det fik han ihvert fald også!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Benjamins'mor

KWL skriver:

Det forståer jeg bare ikke. Hvorfor havde hun sagt det??

Det ved jeg ikke. Der er så meget i følge hende jeg ikke må give ham.

Anmeld

25. september 2011

KWL

Jeg mener tænk at at barn har så ondt i f.eks. ørene og ikke måtte få noget for det.

Har i prøvet at have ondt i ørene - detu er ekstrem smertefuld i sær når man ligger ned. Det ville jeg da ikke byde mit barn.

Anmeld

25. september 2011

KWL

benjamins'mor skriver:

Det ved jeg ikke. Der er så meget i følge hende jeg ikke må give ham.

Hmm... tror du i stedet for skal følge din mor mave fornemmelse...

Anmeld

25. september 2011

KWL

Albert/Alberthe1 skriver:

Nej, det er bare IKKE okay!! synes det er frækt af H... til. Vi ringer jo til dem fordi at vi er nervøse for vores børn og mange nogen til at fortælle os hvad vi skal gøre, så skal de ikke begynde at nedgøre en. De er ekstrem gode til at få en til at føre sig dum og da det skete for mig ringede jeg ind til dem dagen efter og klagede over personen!! Og fik faktisk en opringning fra den tåbelige læge jeg havde snakket med aftenen forinden, hvor han undskyldte!! De skal sku også have atvide når de laver en fejl og det fik han ihvert fald også!!

Sådan!!

Anmeld

25. september 2011

miinimeal

benjamins'mor skriver:

Ja, håber jeg da også hvis det er.

god bedring til lillemanden

Anmeld

25. september 2011

Prinsessens'Mor<3

benjamins'mor skriver:

Ja, overskriften siger jo det meste.

Min søn vågnede 00.30 ca. Han græd og han græd. Det skal lige siges han er forkølet. Men han kunne ikke hoste. Så jeg prøvede at ringe til vagtlægen, da jeg vidste de jo var de eneste der kunne give mig svar. Hun siger så at han har sikkert ondt i ørerne. Så spørger hun om jeg har flydende panodil, og jeg siger bare høfligt, nej for det troede jeg ikke man måtte. Og så ændre tonen sig helt, og hun siger: ''Det er da helt NORMALT at man har flydende panodil og saltvandsdråber i huset når man har små BØRN!'' Bliver helt paf, for min sundhedsplejerske har sagt til mig at jeg ikke må give ham flydende panodil, og derfor meget normalt at jeg ikke har købt det.

Kan de godt tillade sig at snakke nedladende til folk der rent faktisk ringer for at få hjælp?

Hilsen, en noget forbavset mor til Benjamin.

Det har jeg heller ikke

Men har prøvet det samme.. Da jeg havde født Maja og vi var kommet hjem med hende, fik vi afvide vi skulle lige holde lidt øje med hende fordi hun var lidt gul.. Dagen efter vi var kommet hjem fra sygehuset var vi ovre og spise med min mor.. Jeg lagde mærke til Maja sov meget og spiste kun lidt, så tænkte vi måtte ringe, bad så min mor om lige hurtig og ringe ind og spørge ad, da Maja var lidt ked der så jeg ville jo selvfølgelig trøste hende.. Min mor oplyser så mit cpr nr og forklare hvorefter hun giver mig tlf damen i røret siger rigtig nedladen at nu er jeg jo ligesom blevet mor og har en og skal tage ansvar for så jeg kunne sq godt lige tage og ringe selv?!

Den syntes jeg var ret så træls og få smidt i hovedt blev helt ked af at hun kunne bedømme mig på den måde..

Men heldigvis er jeg heldig også og have snakket med nogle søde mennesker der er forståelige..

men når man ringer sådan et sted er det ikke ligefrem skæld ud man har brug for!! Det er sq træls nogen er sådan..

Anmeld

25. september 2011

Benjamins'mor

MaleneS2011baby<3 skriver:

Det har jeg heller ikke

Men har prøvet det samme.. Da jeg havde født Maja og vi var kommet hjem med hende, fik vi afvide vi skulle lige holde lidt øje med hende fordi hun var lidt gul.. Dagen efter vi var kommet hjem fra sygehuset var vi ovre og spise med min mor.. Jeg lagde mærke til Maja sov meget og spiste kun lidt, så tænkte vi måtte ringe, bad så min mor om lige hurtig og ringe ind og spørge ad, da Maja var lidt ked der så jeg ville jo selvfølgelig trøste hende.. Min mor oplyser så mit cpr nr og forklare hvorefter hun giver mig tlf damen i røret siger rigtig nedladen at nu er jeg jo ligesom blevet mor og har en og skal tage ansvar for så jeg kunne sq godt lige tage og ringe selv?!

Den syntes jeg var ret så træls og få smidt i hovedt blev helt ked af at hun kunne bedømme mig på den måde..

Men heldigvis er jeg heldig også og have snakket med nogle søde mennesker der er forståelige..

men når man ringer sådan et sted er det ikke ligefrem skæld ud man har brug for!! Det er sq træls nogen er sådan..

Det er godtnok også frækt! Benjamins farmor har også ringet for mig nogle gange, og der er der aldrig blevet snakket sådan, og det er jo ligesom fordi man trøster sit barn i stedet for.

Anmeld

25. september 2011

Benjamins'mor

alberts mor<3 skriver:

god bedring til lillemanden

Jo tak. 

Anmeld

25. september 2011

Silja&Noam

benjamins'mor skriver:

Ja self. men min SP havde bare sagt jeg ikke måtte give ham det, så det var jo det jeg gik udfra. 

Det er os meget forskelligt hvad læger og SP siger åbenbart. Men Silja er stort set aldrig syg så hun har kun fået da hun var mindre pga ørene og der sagde lægen hun sku ha det sammen med sin medicin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.