benjamins'mor skriver:
Ja, overskriften siger jo det meste.
Min søn vågnede 00.30 ca. Han græd og han græd. Det skal lige siges han er forkølet. Men han kunne ikke hoste. Så jeg prøvede at ringe til vagtlægen, da jeg vidste de jo var de eneste der kunne give mig svar. Hun siger så at han har sikkert ondt i ørerne. Så spørger hun om jeg har flydende panodil, og jeg siger bare høfligt, nej for det troede jeg ikke man måtte. Og så ændre tonen sig helt, og hun siger: ''Det er da helt NORMALT at man har flydende panodil og saltvandsdråber i huset når man har små BØRN!'' Bliver helt paf, for min sundhedsplejerske har sagt til mig at jeg ikke må give ham flydende panodil, og derfor meget normalt at jeg ikke har købt det.
Kan de godt tillade sig at snakke nedladende til folk der rent faktisk ringer for at få hjælp?
Hilsen, en noget forbavset mor til Benjamin.
Det har jeg heller ikke 

Men har prøvet det samme.. Da jeg havde født Maja og vi var kommet hjem med hende, fik vi afvide vi skulle lige holde lidt øje med hende fordi hun var lidt gul.. Dagen efter vi var kommet hjem fra sygehuset var vi ovre og spise med min mor.. Jeg lagde mærke til Maja sov meget og spiste kun lidt, så tænkte vi måtte ringe, bad så min mor om lige hurtig og ringe ind og spørge ad, da Maja var lidt ked der så jeg ville jo selvfølgelig trøste hende.. Min mor oplyser så mit cpr nr og forklare hvorefter hun giver mig tlf damen i røret siger rigtig nedladen at nu er jeg jo ligesom blevet mor og har en og skal tage ansvar for så jeg kunne sq godt lige tage og ringe selv?!
Den syntes jeg var ret så træls og få smidt i hovedt blev helt ked af at hun kunne bedømme mig på den måde..
Men heldigvis er jeg heldig også og have snakket med nogle søde mennesker der er forståelige..
men når man ringer sådan et sted er det ikke ligefrem skæld ud man har brug for!! Det er sq træls nogen er sådan..
Anmeld