Hvor mange sutteflasker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Fam. Madsen

vi har 4 flasker til vores søn og det går fint. jeg vasker flaskerne op i hånden og helder kogene vand over bagefter også laver jeg dem og det gøre jeg to gange på en dag jeg synes ikke det er noget problem og man får det jo gjort når man ved man skal for ellers får barnet jo ikke noget og spise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Camillee

Anonym skriver:

Tak for link - den vil jeg helt klart anskaffe mig så 

Vi havde 10 Avent flasker + Avent sterilisator.( 8 i brug, 1 i pusletasken, 1 i reserve)  og super tilfredse med dem! vil klart også burge dem til nummer to hvis flaske bliver aktuelt igen. 

Anmeld

25. september 2011

Mille83

Anonym skriver:

Hvor mange sutteflasker skal jeg have fat i til en nyfødt? chancen for at jeg kan amme er meget minimal, så skal bruge modermælkserstatning fra starten - Hvor mange sutteflasker ville være praktisk at have? 

Kig evt min annonce med sutteflasker, det er ALT vi brugte til Nicoline fra hun var 3 uger til 1 år, der er også en sterilisator med 

Anmeld

28. september 2011

Kløver

K&S skriver:

så meget nemmere bare at putte dem i opvaskeren!

Jeg har dog alligevel vasket suttehovedet og låget i hånden, for de vendte sig altid i maskinen og lå med vand i  

jeg købte sådan en beholde sut suttehovederne i babysam, kan klart anbefales, men de får så også hurtigt en andne farve, men gummiet fejler intet selvom de ikke er lige så blanke som ellers, for syne sogså det blanke forsvinder når man koger dem

Anmeld

28. september 2011

Clisolka

Vi har haft 10 Aventflasker vi kunne skifte med - og sterilisator. Dette har betydet at hvis der var en dag vi ikke var hjemme til at vaske flasker, så kunne vi vente til dagen efter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.