Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor mange sutteflasker skal jeg have fat i til en nyfødt? chancen for at jeg kan amme er meget minimal, så skal bruge modermælkserstatning fra starten - Hvor mange sutteflasker ville være praktisk at have?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
`Vi har altid haft gang i 12 flasker.. Så man ikke er afhængig af at rense flasker hver dag hvis man en dag er træt så er det rart at have lidt ekstra. Og der kan være 6 i en steralisator så derfor købte vi tolv
Skaf for alt i verden den der til mikroovnen
to flaskebørn her og har haft 6 avent flasker og så nogle billige som ekstra men fik dem faktisk aldrig brugt, vi kogte flasker en gang om dagen så det passede helt perfekt
maria_wt skriver: Skaf for alt i verden den der til mikroovnen
Hvilken en?
henh01 skriver: `Vi har altid haft gang i 12 flasker.. Så man ikke er afhængig af at rense flasker hver dag hvis man en dag er træt så er det rart at have lidt ekstra. Og der kan være 6 i en steralisator så derfor købte vi tolv
12? wow ja okay, det godt nok en del..
skønneunger skriver: to flaskebørn her og har haft 6 avent flasker og så nogle billige som ekstra men fik dem faktisk aldrig brugt, vi kogte flasker en gang om dagen så det passede helt perfekt
Okay, så 6 er passende hvis man renser dem hver dag?
Anonym skriver: Hvor mange sutteflasker skal jeg have fat i til en nyfødt? chancen for at jeg kan amme er meget minimal, så skal bruge modermælkserstatning fra starten - Hvor mange sutteflasker ville være praktisk at have?
6 hvis du ordner dem hver aften...måske 8 Og som marie_wt skriver, så få fat i en sterillisator til microovnen Sårn én vil gøre dit liv meget nemmere
Anonym skriver: 12? wow ja okay, det godt nok en del..
ja men dit barn skal jo have min. 6 flasker i døgnet så hvis kun du har 6 så skal du ordne hver dag.. Det har vi som regel altid gjort men der har da været et par enkelte dage hvor manglen på søvn har overtaget alt andet og der har det været rart med lidt ekstra.
Anonym skriver: Hvilken en?
Den her
http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1971
De kan købes billigt på dbs eller gul og gratis...
Bare lige vask flaskerne , og så på i den og ind i mikro'en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128