Hvor mange sutteflasker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.479 visninger
34 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Anonym trådstarter

Hvor mange sutteflasker skal jeg have fat i til en nyfødt? chancen for at jeg kan amme er meget minimal, så skal bruge modermælkserstatning fra starten - Hvor mange sutteflasker ville være praktisk at have? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

henh01

`Vi har altid haft gang i 12 flasker.. Så man ikke er afhængig af at rense flasker hver dag hvis man en dag er træt så er det rart at have lidt ekstra. Og der kan være 6 i en steralisator så derfor købte vi tolv

Anmeld

24. september 2011

maria_wlt

Skaf for alt i verden den der til mikroovnen

Anmeld

24. september 2011

skønneunger

to flaskebørn her og har haft 6 avent flasker og så nogle billige som ekstra men fik dem faktisk aldrig brugt, vi kogte flasker en gang om dagen så det passede helt perfekt

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Skaf for alt i verden den der til mikroovnen

Hvilken en?

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

`Vi har altid haft gang i 12 flasker.. Så man ikke er afhængig af at rense flasker hver dag hvis man en dag er træt så er det rart at have lidt ekstra. Og der kan være 6 i en steralisator så derfor købte vi tolv

12?  wow ja okay, det godt nok en del..

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

skønneunger skriver:

to flaskebørn her og har haft 6 avent flasker og så nogle billige som ekstra men fik dem faktisk aldrig brugt, vi kogte flasker en gang om dagen så det passede helt perfekt

Okay, så 6 er passende hvis man renser dem hver dag? 

Anmeld

24. september 2011

*Sofie*

Anonym skriver:

Hvor mange sutteflasker skal jeg have fat i til en nyfødt? chancen for at jeg kan amme er meget minimal, så skal bruge modermælkserstatning fra starten - Hvor mange sutteflasker ville være praktisk at have? 

6 hvis du ordner dem hver aften...måske 8
Og som marie_wt skriver, så få fat i en sterillisator til microovnen Sårn én vil gøre dit liv meget nemmere

Anmeld

24. september 2011

henh01

Anonym skriver:

12?  wow ja okay, det godt nok en del..

ja men dit barn skal jo have min. 6 flasker i døgnet så hvis kun du har 6 så skal du ordne hver dag.. Det har vi som regel altid gjort men der har da været et par enkelte dage hvor manglen på søvn har overtaget alt andet og der har det været rart med lidt ekstra.

Anmeld

24. september 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Hvilken en?

Den her 

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1971

De kan købes billigt på dbs eller gul og gratis...

Bare lige vask flaskerne , og så på i den og ind i mikro'en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.