Hvor mange sutteflasker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Anonym trådstarter

*Sofie* skriver:

6 hvis du ordner dem hver aften...måske 8
Og som marie_wt skriver, så få fat i en sterillisator til microovnen Sårn én vil gøre dit liv meget nemmere

Okay mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

skønneunger

Anonym skriver:

Okay, så 6 er passende hvis man renser dem hver dag? 

det har det ihvertfald været herhjemme begge gange så ja det vil jeg sige.

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

ja men dit barn skal jo have min. 6 flasker i døgnet så hvis kun du har 6 så skal du ordne hver dag.. Det har vi som regel altid gjort men der har da været et par enkelte dage hvor manglen på søvn har overtaget alt andet og der har det været rart med lidt ekstra.

Okay, ja det nok meget praktisk, 

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Den her 

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1971

De kan købes billigt på dbs eller gul og gratis...

Bare lige vask flaskerne , og så på i den og ind i mikro'en

Tak for link - den vil jeg helt klart anskaffe mig så 

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

skønneunger skriver:

det har det ihvertfald været herhjemme begge gange så ja det vil jeg sige.

Anmeld

24. september 2011

LinLin

Anonym skriver:

Hvor mange sutteflasker skal jeg have fat i til en nyfødt? chancen for at jeg kan amme er meget minimal, så skal bruge modermælkserstatning fra starten - Hvor mange sutteflasker ville være praktisk at have? 

Adam var flaskebarn og vi havde 6 flasker plus mikroovnssterilisator - det var passende

- sterilisatoren er i øvrigt til salg hvis det er

Anmeld

24. september 2011

morethanperfect

Vi har 7 MAM flasker .. Super gode

Vi har ikke den der til microovnen . Syns det ligeså nemt og vaske dem op efter man har brugt dem, så efter min mening er det bare spild af penge 

Anmeld

24. september 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hvor mange sutteflasker skal jeg have fat i til en nyfødt? chancen for at jeg kan amme er meget minimal, så skal bruge modermælkserstatning fra starten - Hvor mange sutteflasker ville være praktisk at have? 

uha ja vi bruger mange for at have rigeligt, synes det er rart at have når man både skal på tur og for at nå at få dem vasket og sterilliseret

kan klart anbefale at købe de store flasker fra start, og enkelte små (gode til turen, og senere kun til vand) ca 12-16 stk.

og så sterilisatoren fra avent.

synes flasskevarmeren er spild af penge, vores står nu ovenpå skabet, og bruger istedet microovnen.

i starten koger man vandet, og vi kogte til et døgn af gangen og havde det stående i køleskabet, efter 4 mdr må man tage direkte fra hanen, og varmer vandet i mikroovnen og kommer pulver i bagefter.

du er velkommen til at spørge ind hvis der er noget

Anmeld

24. september 2011

Kløver

morethanperfect skriver:

Vi har 7 MAM flasker .. Super gode

Vi har ikke den der til microovnen . Syns det ligeså nemt og vaske dem op efter man har brugt dem, så efter min mening er det bare spild af penge 

hvordan gør i så, koger i sutteflaskerne eller hvordan, og vasker i hver sutteflaske af, så snart den er brugt rart at høre hvordan andre gør, hvis man nu kunne gøre noget anderledes og nemmere

Anmeld

24. september 2011

morethanperfect

Maja84 skriver:

hvordan gør i så, koger i sutteflaskerne eller hvordan, og vasker i hver sutteflaske af, så snart den er brugt rart at høre hvordan andre gør, hvis man nu kunne gøre noget anderledes og nemmere

Jep .. Eller de første 4 mdr. kogte vi dem , gør vi ikke mere .. 

Altså når de er brugt skylder vi dem af så de ikke står og lugter  ...

Og så om aftenen vasker vi dem af vi har brugt .. Nu får han jo ikke særlig meget mælk mere så vi bruger nok højst 3 på en dag .. Men ja, vi vasker dem bare af i varmt vand og sæbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.