Jamen det er da oss fedt ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

oerbaek

MillesMor111010 skriver:

Ja, men mor har oss brug for at se sine drenge hygge sig sammen ..

nemlig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Mor Til Oktober Børn

liwsmor skriver:

selvom jeg godt kender dig, ville jeg gerne hjælpe dig. kender det godt, har haft et forhold der været sådan. jeg syntes du skal sige til ham i nød til snakke om det, for slevom i har et barn er det vigtigt at bruge noget tid sammen alene, og kigge hinanden i øjne og sige i elsker hinanden og bare smile når man ser hinanden i øjenene.. jeg syntes helt sikkert du skal indfør en computer/mobil fri aften. jeg ved godt det lyder hårdt men i nød til nyde hinanden når tiden er der ellers kører du helt surt i det.

Ja, vi blir nødt til det .. Men nu er Mille hos sin mormor i nat, men alligevel skal han spille .. selvom jeg har sagt at jeg gerne ville ha en hygge aften, men sker sku ikk  overvejer seriøst om jeg skulle gå ud og tage strømmen ..

Anmeld

27. september 2011

liwsmor

MillesMor111010 skriver:

Ja, vi blir nødt til det .. Men nu er Mille hos sin mormor i nat, men alligevel skal han spille .. selvom jeg har sagt at jeg gerne ville ha en hygge aften, men sker sku ikk  overvejer seriøst om jeg skulle gå ud og tage strømmen ..

jeg ville sige jeg havde gjort det, eller så var jeg gået i seng uden of sige godnat og uden kysse godnat, hvis han ikke sagde noget til det, så havde jeg meget kræftig overvejet og bare smut. jeg ved godt det hårdt at smutte, menjeg ved din familie og venner/veninder ville støtte dig og så kan det være han vågnede lidt op.. men en ting du skal huske mænd kan ikke læse tænker, så du nød til fortælle ham hvordan du har det

Anmeld

27. september 2011

Benjamins'mor

Havde det præcist lige sådan med Benjamins far en periode. Jeg måtte ikke sidde på baby.dk eller facebook, for han synes det var spild af tid. Men han sad fra han kom hjem kl. 14 og til han gik i seng foran computeren. Til sidst lavede jeg kode på den, og siden har det ikke været et problem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.