Jamen det er da oss fedt ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Nu sidder min kæreste og spiller computer over nettet, sammen med sin bror.. Da jeg spurgte om ikk vi skulle spille Bingo Banko (for sjov skyld) orkede han det ikk, og ville bare slappe a .. Sagde at vi kunne smide en film på, men nej .. Men bruge tid ved computeren og spille med sin storebror det vil han gerne !!

Jamen tak for det .. Det er sku lidt irritrrende .. For føler mig som et 3. hjul i deres lille comp. verden !! Det er sku irriterende .. Han bruger hver weekend foran den comp. ellers er vi nede ved hans forældre, hvor han bruger sine forældres com.  Nu ville prinsessen endelig sove tidligt idag, så vi havde tiden til at nyde hinanden, og hygge os, men nej .. Hellere bruge tid på comp. Hmm ..

Tror bare jeg skulle af med noget surhed .. Men er bare så træt a det .. Siger det til ham hver weekend .. Men det lader ikk til at sive ind ..

(undskyld hvis det blev rodet skrevet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Loa

Syntes du skal forlange en com fri aften min en gang om ugen..... Det er ok at være interesseret i com spil, meeeen der er altså også en grænse........

Anmeld

24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Loa skriver:

Syntes du skal forlange en com fri aften min en gang om ugen..... Det er ok at være interesseret i com spil, meeeen der er altså også en grænse........

Ja kunne være jeg skulle gøre det , for det her er for meget ..

Anmeld

24. september 2011

Loa

MillesMor111010 skriver:

Ja kunne være jeg skulle gøre det , for det her er for meget ..

Kan jeg udemærket godt forstå....... Og det er bare et spørgsmål om tid (er jeg næsten sikker på) før end det begynder at ødelægge noget, hvis man aldrig bruger sine aftener og den tid man har mulighed for, sammen......

Anmeld

24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Loa skriver:

Kan jeg udemærket godt forstå....... Og det er bare et spørgsmål om tid (er jeg næsten sikker på) før end det begynder at ødelægge noget, hvis man aldrig bruger sine aftener og den tid man har mulighed for, sammen......

Det er så småt begyndt at ødelægge vores forhold ..  Han spillede meget comp. før vi fik vores datter og sagde at han ville ændre det når hun kom, men det har han ikk ? Tværtimod ..

Anmeld

24. september 2011

Loa

MillesMor111010 skriver:

Det er så småt begyndt at ødelægge vores forhold ..  Han spillede meget comp. før vi fik vores datter og sagde at han ville ændre det når hun kom, men det har han ikk ? Tværtimod ..

Tag en snak med ham....

Han er vel næppe interesseret i at det bliver ødelagt.... Og som regel er mænd aldrig klar over alvoren i det, før end de får det skåret ud i pap

Anmeld

24. september 2011

oerbaek

uha sådanne en mand har jeg også, han sidder ved den compter hver dag og spiller WOW og jeg er ved at blive sindsyg af det, vi har 3 børn som der også gerne skulle se deres far lidt  

Anmeld

24. september 2011

-Sigrid-

Loa skriver:

Tag en snak med ham....

Han er vel næppe interesseret i at det bliver ødelagt.... Og som regel er mænd aldrig klar over alvoren i det, før end de får det skåret ud i pap

So true 

Anmeld

24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Loa skriver:

Tag en snak med ham....

Hvis jeg kunne fortælle hvor mange gange jeg har skåret det ud i pap for ham ..  Er du vimmer .. Han skal virkelig føle smerten før han forstår det ..

Anmeld

24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

oerbaek skriver:

uha sådanne en mand har jeg også, han sidder ved den compter hver dag og spiller WOW og jeg er ved at blive sindsyg af det, vi har 3 børn som der også gerne skulle se deres far lidt  

Ja, synes oss børnene skal se deres far,. Nu har vi kun en, men hun vil faktisk ikk være sammen med ham .. og han forstår det ikk ?!  Det gør jeg så .. For hende er han jo bare en der er her ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.