Jamen det er da oss fedt ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Loa

MillesMor111010 skriver:

Hvis jeg kunne fortælle hvor mange gange jeg har skåret det ud i pap for ham ..  Er du vimmer .. Han skal virkelig føle smerten før han forstår det ..

Så er det lidt op af bakke

For kan jo ikke være rigtig du nærmest skal skride fra ham før han fatter det.........

Iiiiih hader mænd og deres com Forstår ikke hvordan man kan være så afhængig af det......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

oerbaek

MillesMor111010 skriver:

Ja, synes oss børnene skal se deres far,. Nu har vi kun en, men hun vil faktisk ikk være sammen med ham .. og han forstår det ikk ?!  Det gør jeg så .. For hende er han jo bare en der er her ..

ja det er utroligt at den, undskyld sproget, skide computer kan tage så meget tid at mændene ikke gider deres egne børn... 

her hos mig har det så smittet så meget af på vores store søn så det eneste han vil er at spille somputer/ playstation.....

Anmeld

24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Loa skriver:

Så er det lidt op af bakke

For kan jo ikke være rigtig du nærmest skal skride fra ham før han fatter det.........

Iiiiih hader mænd og deres com Forstår ikke hvordan man kan være så afhængig af det......

Jamen det er simpelthen så irriterende ,. Jeg har været smuttet en gang før, fordi der ikk var noget han forstod og jeg havde forklaret ham det HVER dag i 14 dage .. Til sidst smuttede jeg .. og først det gik det op for ham .. Måtte pakke barnet klokken 2:45 om natten for at gå ned til min mor .. Smed forlovelses ringen foran ham og smuttede ..

Anmeld

24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

oerbaek skriver:

ja det er utroligt at den, undskyld sproget, skide computer kan tage så meget tid at mændene ikke gider deres egne børn... 

her hos mig har det så smittet så meget af på vores store søn så det eneste han vil er at spille somputer/ playstation.....

Så er det der hvor farmand skulle træde ind og sige, "nu går vi sku ud og spiller lidt fodbold" fx. så han ikk blev helt afhængig a det (undskylder sproget) lort!!

Anmeld

24. september 2011

Loa

MillesMor111010 skriver:

Jamen det er simpelthen så irriterende ,. Jeg har været smuttet en gang før, fordi der ikk var noget han forstod og jeg havde forklaret ham det HVER dag i 14 dage .. Til sidst smuttede jeg .. og først det gik det op for ham .. Måtte pakke barnet klokken 2:45 om natten for at gå ned til min mor .. Smed forlovelses ringen foran ham og smuttede ..

Ej så er det da mega trist han så stadig intet fatter..... Er du sikker på han er en keeper?

Anmeld

24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Loa skriver:

Ej så er det da mega trist han så stadig intet fatter..... Er du sikker på han er en keeper?

Bliver mere og mere i tvivl ..

Men når jeg sidder og tænker, så kan jeg ik se mig selv uden ham, men jeg har sku mine tvivl ..

Anmeld

24. september 2011

Loa

MillesMor111010 skriver:

Bliver mere og mere i tvivl ..

Men når jeg sidder og tænker, så kan jeg ik se mig selv uden ham, men jeg har sku mine tvivl ..

Du skal nok mærke efter om det er fordi du virkelig ikke kan leve uden ham, eller om det er selve situationen /trygheden.....

Håber virkelig du kan få banket ind i hovedet på ham, at forholdet altså ikke er for evigt, hvis han ikke lærer at sætte pris på dig, og ikke com'en......

Anmeld

24. september 2011

oerbaek

MillesMor111010 skriver:

Så er det der hvor farmand skulle træde ind og sige, "nu går vi sku ud og spiller lidt fodbold" fx. så han ikk blev helt afhængig a det (undskylder sproget) lort!!

NEMLIG!!!!

Men i stedet må mor ud og spille boldt med drengene....

Anmeld

26. september 2011

liwsmor

MillesMor111010 skriver:

Nu sidder min kæreste og spiller computer over nettet, sammen med sin bror.. Da jeg spurgte om ikk vi skulle spille Bingo Banko (for sjov skyld) orkede han det ikk, og ville bare slappe a .. Sagde at vi kunne smide en film på, men nej .. Men bruge tid ved computeren og spille med sin storebror det vil han gerne !!

Jamen tak for det .. Det er sku lidt irritrrende .. For føler mig som et 3. hjul i deres lille comp. verden !! Det er sku irriterende .. Han bruger hver weekend foran den comp. ellers er vi nede ved hans forældre, hvor han bruger sine forældres com.  Nu ville prinsessen endelig sove tidligt idag, så vi havde tiden til at nyde hinanden, og hygge os, men nej .. Hellere bruge tid på comp. Hmm ..

Tror bare jeg skulle af med noget surhed .. Men er bare så træt a det .. Siger det til ham hver weekend .. Men det lader ikk til at sive ind ..

(undskyld hvis det blev rodet skrevet)

selvom jeg godt kender dig, ville jeg gerne hjælpe dig. kender det godt, har haft et forhold der været sådan. jeg syntes du skal sige til ham i nød til snakke om det, for slevom i har et barn er det vigtigt at bruge noget tid sammen alene, og kigge hinanden i øjne og sige i elsker hinanden og bare smile når man ser hinanden i øjenene.. jeg syntes helt sikkert du skal indfør en computer/mobil fri aften. jeg ved godt det lyder hårdt men i nød til nyde hinanden når tiden er der ellers kører du helt surt i det.

Anmeld

26. september 2011

Mor Til Oktober Børn

oerbaek skriver:

NEMLIG!!!!

Men i stedet må mor ud og spille boldt med drengene....

Ja, men mor har oss brug for at se sine drenge hygge sig sammen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.