isabellamor skriver:
det kan være du skal prøve med ammebrikker og så køb det der hedder brystvortecreme fra danatekt, den virker det kan jeg skrive under på 
og hvis det er at du syntes kan du sagtens tage nogle panodiler til at afhjælpe lidt, men hvor meget de virker det ved jeg ikke helt..
og så køb en enkelt pakke med MME til nødstilfælde, hvis det er du føler at han ikke bliver odenlig mæt så kan du give ham det,
måden vi gav det på under ammeopstart var med de store sprøjter 
og så en lillefinger ind i munden og så sprøjtede lidt ind ad gangen, så kan du sagtens nøjes med at lave 20 ml ad gangen, og det er måske bare som et godt suplement. men jeg malkede også ud rigtig meget i starten, og så fik han det i en sprøjte først og senere en flaske.
så jeg lagde ham til først, og lod ham ligge og så bed jeg smerten i mig, og nogengange gik smerten over af sig selv, og andre gange var det så ubehagelidt at jeg tog ham af brystet og gav ham så min egen mælk i flasken så mine bryster producerede nok mælk så han fik det han skulle have...
men prøv dig frem, for det kan ikke skade ham på nogen måde, og mad det skal han jo have..