mme - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.513 visninger
30 svar
0 synes godt om
24. september 2011

HeidiØ

Hej alle!

Nu kan jeg næsten ikke holde det ud mere i mine brystvorter, og er derfor virkelig sikker på jeg vil supplere med mme. Men jeg aner INTET om det?!

Hvis jeg sender farmand ned efter noget, hvad skal han købe? Og hvordan ved man hvor meget det lille pus skal ha?

Er helt desperat for det gør bare SÅ ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

mortilnoahogmelina

JEg vil til en hver tid anbefale allomin . Fordi at mme kan give rigtig hård mave og allomin er bare lidt bedre , jeg vil os købe den grønne af dem . Vi har selv brugt begge allomin .
Lidt efter hvor gammelt barnet er vil jeg lave imellem 90 og 120 og lade barnet drikke spise det det nu kan . FLere spørgsmål skriv endelig

KNus

Anmeld

24. september 2011

HeidiØ

Pernille08 skriver:

JEg vil til en hver tid anbefale allomin . Fordi at mme kan give rigtig hård mave og allomin er bare lidt bedre , jeg vil os købe den grønne af dem . Vi har selv brugt begge allomin .
Lidt efter hvor gammelt barnet er vil jeg lave imellem 90 og 120 og lade barnet drikke spise det det nu kan . FLere spørgsmål skriv endelig

KNus

Tak for svar. Han er kun 11 dage gammel, men jeg sidder og tuder hver gang jeg ammer.

Jeg tror jeg vil prøve Allomin, men vil du stadig lave 90-120 ml til den størrelse?

Anmeld

24. september 2011

mortilnoahogmelina

HeidiØ skriver:

Tak for svar. Han er kun 11 dage gammel, men jeg sidder og tuder hver gang jeg ammer.

Jeg tror jeg vil prøve Allomin, men vil du stadig lave 90-120 ml til den størrelse?

Okay en bette en , jamen er slet ingen skam at vil supler selvom han ikke er ældre .

Jeg ville lave 90 og lade ham spise det han nu engang kan . OG sresten smider du bare ud , der er svært at vide hvor stor appetit han har . Om aftenen er den større end om dagen .
Har du prøvet suttebrikker ? For jeg ville personligt selv give ham fra dig selv først og så flaske efterfølgende bare så længe du kan holde det ud , for ikk at stoppe din produktion .

Anmeld

24. september 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
HeidiØ skriver:

En på 11 dage spiser nok ikke mere end 60 - 70 ml pr gang. Men du skal give en sjettedel af dit barns kropsvægt i gram og så divider med antal måltider pr dag. Typisk 6 - 8

Vi bruger nan 1, hvis i har astma/allergi i familien er nan h.a. god.

Held og lykke med projektet

Anmeld

24. september 2011

Isabella_mor

det kommer jo an på hvad du vægter højt. jeg bruger Hipp og det er virkelig noget jeg vil anbefale, det er overhovedet ikke hårdt mod maven, vi har hvertfald ikke haft nogle problemer overhovedet, og så er det Økologisk

Anmeld

24. september 2011

MorEllen

HeidiØ skriver:

Hej alle!

Nu kan jeg næsten ikke holde det ud mere i mine brystvorter, og er derfor virkelig sikker på jeg vil supplere med mme. Men jeg aner INTET om det?!

Hvis jeg sender farmand ned efter noget, hvad skal han købe? Og hvordan ved man hvor meget det lille pus skal ha?

Er helt desperat for det gør bare SÅ ondt

Forstår godt hvordan du har det! Jeg havde det på samme måde, det var store sår på mine brystvorter. Jeg begynte at bruge ammebrikker (kan købes i matas, superbest, apotek osv), og det tog meget af smerten! Det var helt fantastisk   Så det vil jeg lige anbefale på det varmeste Ellers ville jeg kontaktet sp for at få en god vejledning i hvornår og hvor meget mme den bette skal ha Held og lykke med det hele

Anmeld

24. september 2011

HeidiØ

Pernille08 skriver:

Okay en bette en , jamen er slet ingen skam at vil supler selvom han ikke er ældre .

Jeg ville lave 90 og lade ham spise det han nu engang kan . OG sresten smider du bare ud , der er svært at vide hvor stor appetit han har . Om aftenen er den større end om dagen .
Har du prøvet suttebrikker ? For jeg ville personligt selv give ham fra dig selv først og så flaske efterfølgende bare så længe du kan holde det ud , for ikk at stoppe din produktion .

Jeg føler det lidt som en skam, det gør mig rgtig ked af det.

Jeg har været på suttebrikker rigtig længe, og de er bare stadig helt revnede.. i starten tog de mange smerter, men her en uge efter er det blevet det samme igen.

Anmeld

24. september 2011

HeidiØ

sommerbarn<3 skriver:

En på 11 dage spiser nok ikke mere end 60 - 70 ml pr gang. Men du skal give en sjettedel af dit barns kropsvægt i gram og så divider med antal måltider pr dag. Typisk 6 - 8

Vi bruger nan 1, hvis i har astma/allergi i familien er nan h.a. god.

Held og lykke med projektet

Okay, tak for svar - ja vi må prøve os frem!

Anmeld

24. september 2011

HeidiØ

isabellamor skriver:

det kommer jo an på hvad du vægter højt. jeg bruger Hipp og det er virkelig noget jeg vil anbefale, det er overhovedet ikke hårdt mod maven, vi har hvertfald ikke haft nogle problemer overhovedet, og så er det Økologisk

Okay, den kender jeg godt - ih er så ked af hvis jeg skal opgive amning helt, det gør godt nok ondt i hjertet, men frygter amningen hver eneste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.