Spørgsmål ang.bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

JeNoVa

Alle mine børn kommer i bad hver dag - uden sæbe. Håret bliver vasket efter behov.

Her, hvor jeg bor, er det normalt at bade sine børn dagligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

1012lmp

Mine er i bad ca hver 2 dag så har svaret 3 gange om ugen... men altså ellers kommer i i bad efter behov om sommeren er det hver dag da de bliver såååå beskidte...

Anmeld

23. september 2011

Diana...

Uhh det er meget forskelligt med i hvert fald hver anden dag men også nogen gange hver dag det kommer helt and på hvad der er sket i løbet af dagen og hvordan de ser ud 

Anmeld

24. september 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Min søn på 2 år kommer i bad hver dag... ikke fordi han trænger til det, men han ælsker det helt vildt... og så har vi hyggestunder med "body lotion krig" bagefter...

Anmeld

24. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hvor mange gange om ugen kommer Jeres guldklumper i bad??

Hver anden dag... + når de har idræt og svømning i skolen og når de plasker rundt i spaen....

Majbritt

Anmeld

24. september 2011

tudliq

1 gang om ugen - og hvis hun har hældt pasta sovs i håret 

hun bliver vasket  med vaskeklud underarmene og hvor hun trænger hver morgen og ved hver bleskift bliver hun lige skyllet i håndvasken bare ble området...

hun siger selv til - tager mig i hånden og så går vi ud til badekaret hvor hun begynder at grine helt vildt - så ved jeg dte er badetid hehehe  - men hvis jeg prøver at bestemme det så er det en lang grædetur..   og det fungerer fint på den her måde 

Anmeld

24. september 2011

MorEllen

Marie på 8 måneder kommer i bad 2-3 gange om ugen. De første 4 måneder kom hun i bad kun èn gang om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.